- 753 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR YORUM
BİR YORUM
(CIA’nın “istasyon şefi” Duane Clarridge’nin Türkiye’deki faaliyetleri pek bilinmez. Murat’ın kitabından Clarridge’nin kendisi gibi CIA ajanı olan Ruzi Nazar ile birlikte Alpaslan Türkeş’i Hindistan’da ziyaret ettiklerini öğrendim! )
Sayın Soner Yalçın bu söze yine balıklamasına daldı. Yine yumurtladı.
Birinin birini ziyaret etmesi onun ondan olması anlamına gelmez.
Biraz rasyonel düşünelim; Ruzi Nazar, Mit’in Cıa içindeki ajanı olamaz mı?
Yüce Atatürk” Türk Birliği benim rüyamdır” diyordu. Türkeş Dünya Türklüğüne liderlik etmiş, bunun için kurultaylar yapmış, mhp yi bunun için kurmuş, Azerbaycan da milyonlara hitap etmiş, Elçibey’i cumhurbaşkanı seçtirmiştir. Böylece Atatürk’ün rüyasını gerçekleştirme yolunda mücadele vermiştir.
Soner Yalçın ikide bir bu tarihi şahsiyetleri karalayarak nereye hizmet ediyor. Bu bilgileri hangi servisten alarak algı yaratmaya çalışıyor.
Amerikan Cumhurbaşkanının “Türk Birliği bizim için atom bombasından daha tehlikelidir” dediğini bilmiyor mu?
On iki eylül darbesini Amerika’nın dolayısıyla cıa nın yaptırdığını bilmeyen var mı?
Türkeş o zaman iki yüz yirmi altı arkadaşıyla idamdan yargılanmadı mı? Beş yıl hapis yatmadı mı?
Sonra çıktıktan sonra Eczacı Hayrettin Kalaycı’yı Orduya çağırarak ona” Fettullah Gülen’in CIA ajanı olduğunu Türkiye’nin altını oyduğunu” söylediğini bilmiyor mu? Bu ne biçim gazetecilik!
Yusuf Yılmaz
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.