canım aşk istiyor
Canım aşk istiyor
Birini mi seveceksin; nerden başlamalı. Aşk mı canın istedi peki nasıl tutkun olacaksın. Huyunu-suyunu bilmezsin, kokusu sana uymaz parfümü çakma Fransız. Aşkı tanımadan anasını sevmezsin, henüz başlamadan babasını beğenmezsin. Aşk olsun usta korktuğun şeye bak. ilerde nasılsa mecbur bana katlanacaklar. Hele bir olsun sonrası çorap söküğü gibi gelir. Zaten para ile saadet olmaz dememiş mi atalar. Cüzdanı dolmasın “tam takır- kuru bakır” olsun ne olur. Hem kanunlarımızda zaten kadın erkek eşit. Sağlık olsun der, asgari ücretli kaymaksız bir işe girer çalışırız. Manzara buradan ne güzel. hadi o zaman çalsın şarkılar;“Sofular haram demişler, bu aşkın şarabına, ben doldurur, ben içerim, günah benim kime ne?” oh ne güzel.
Buldum!!! Yıllarca beklediğim aradığım kızsın. Tam bu aşamada "Kanayıp ne kadar tutabilirsin gül uğruna dikeni. - Yürekli olmadan, meydan okumadan, yaşanmaz ki aşk". Terennümlerini sık sık tekrarlamak gerek. Üstüne biraz arabesk hiç fena olmaz örneğin Orhan babadan “ya evde yoksan, sezen aksudan da kadınım” hemen hemen yolun sonu göründü gibi. Yani anlayacağınız kafaya koydum arkadaş canım aşk istiyor.
aşka mutlaka bir yerden başlayacak-ezber bozacağım.
K a r a k t e r ! O kelime neyin ifadesi neyin göstergesi. Oluşurken anadan babadan bir kalıtım olur mu? Olur diyorsan zaten anasını sevmiyordun, ee hadi bakalım buradan yak. kuru kuruya körü körüne kiri-pürüne sevgimi olur. Pir misin sen? Yani gözlerinde ne görüyorsun; çok derinlere inebildin mi, kirpikleri incemi kaşları nasıl, hızması var mı? Dil, ahh başamın belası, tüm sırlarımın aynası. Gözler o sürme çekilesiler senden önce ya bir başkasını görmüş ise. Bu sefer de “batsın bu dünya”mı diyeceksin “Söyleyemem derdimi kimseye, derman olmasın diye inleyen şu kalbimin sesini, vefasız o yar duymasın diye.” mi bağıracaksın. Zaten o bağırmaları kışın bozacılar yeterince yapıyorlar.
Pervasız gayretlerle canın candan öte bir aşk istedi ise önce adam gibi çıkacaksın meydana. Yalana dolana müracaat etmeyeceksin. adam gibi bir adamla aşk mı istedin; kadın gibi sevecek ANGUT gibi kocaman yürekli ölebileceksin. Her şey bir bakışla başlar koca bir yürekle tamama erer. Yüreğin kocamansa ve karakter düzgün ise tüm zorluklar aşılır. köz üzeri pişen aş bereketlenir yazgı aşka yazalır.
Sizi siz olun; biz biz olalım sevelim sevilelim. Zor bulduklarımızı kolay kaybetmeyelim. Seversek anasını, babasını da sevelim. Sevmiş gibi yapmayalım.
lütfen birbirimize çöpe attığımız eskimiş-pörsümüş bir eşya/meyve gibi davranmayalım.
Ne kadar zordur adam gibi sevmek. Ne kadar kolayıdır angut gibi ölebilmek.
Ne mutlu gözleri gülüşünde nemlenen, son günü ilk gün gibi demli yaşayabilen yüreklere.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.