- 755 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
MADEM YARATTI ALLAH BİZİ
Madem Allah yarattı en güzel şekilde insanı. Ki şüphesiz buna inanıyoruz. Bilmez mi insanın bütün özeliklerini. İnsan için iyi kötünün ne olduğunu.
Belirtmemiş mi kanunlarında günahı sevabı. Yene günah ve sevap diye nitelendirdiğimiz bu kavramların karşılığını yene Allah en iyi bilmez mi?
O zaman Allah insanı cezalandırmalıdır.Allah gücü kudreti sonsuz olduğunu belirtiyorsunuz . Biz de hiç şüphesiz buna inanıyoruz.
O zaman insanlara ne oluyor ki insanlar hakkında bir takım kararlar veriyorlar. Ve insanın en temel hakkı olan yaşama hakkını gasp ediyorlar. Bırakın insanlar bir suç işlediğinde Allah cezalandırsın.
Kendine gel ey insan. Cezalandırdığın insan en az senin sahip olduğun bütün haklara sahiptir.Kendini ne sanıyorsun ki onun bunun en temel haklarına hiç çekinmeden saldırıyorsun.
Pekiyi insan neden insanı cezalandırıyor. Bu hakkı kimden almıştır.İnsanı cezalandırma yetkisini nereden almıştır.
Bizi cezalandıranlar bizim gibi dokuz aylık iki ayaklı yaratıklar değil mi?
Böyle karanlık hasta ruhlu bir yola nasıl saptılar. Bence insanın bu haksız eğri böğrü yolla sapmasına neden olan insanın üstün olmaya iten güdüsüdür.
Buna üstünlük güdüsü ismini veriyorum.Bütün insanların az çok zarar gördüğü bu üstün güdüsü insana yapmadığı bırakmamıştır. İnsanın üzerine görev olmayan bazı sakıncalı yollara bazı kendini bilmeyen insanların başvurmasına neden olmuştur .
İnsanların yeryüzünde çekmiş olduğu acıların biricik sebebi bu üstünlük güdüsüdür bence.Ne dersiniz?
Bizi Allah eşit yaratmadı mı?.Hiç bir insanın diğer insanlardan üstünlüğü var mıdır? Çekinmeyin, söyleyin.
Aşağı yukarı Allah bizi aynı aşamalardan geçirmiştir. Öyle değil mi?
Kendine gel ey insan kendine gel.Sen kim oluyorsun. Sen de benim gibisin. Beni cezalandırmaya hiç mi hiç hakkın yok. Bırak bu saçmalıkları.
Beni Allah yarattı o beni yargılamalı .Ödül gerekiyorsa ödül ceza gerekiyorsa ceza vermeli.
İrfan GÖRGÜN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.