- 1618 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ELVADA EY SEVGİLİ
Gülce’nin gülüşünden öpemeyeceğim,Araz’ı göremeyeyeceğim. Ruhum daralıyor, düşündükçe derinlerde kayboluyorum ve ben onu sessizce terk ediyorum. İçim yanıyor , vediğim sözler aklıma geliyor ,kalbim sıkışıyor. Neden bana yalanlarla geldin ki? o zaman belki bir şansımız olurdu. Binlerce defa sordum kendime , olmuyor ne yapayım tek çare sensizlik. Demek ki ben sana değil, yalanlarına aşık olmuşum. Çıkamıyorum işin içinden, geçer mi bir ömür senle;geçmez gibi, severmisin beni?sevdin, yapamayacağım. Dünyam çok farklı , herşeyi gelip geçici görürüm. Bir dalda duramam, daldan dala uçarım. Böyle olacağını bilsem söz vermezdim, sevemiyorum be işte, hayal alemim değişiktir psikolojim ise tamamen bozuk, kolum jilet izidir hep mesela. Acılarımla yaşamayı, kan görüpte bayılmayı öğrendim. Utangaç, ruhumu çözemeyen , gecenin bir köründe nerede uyuya kaldığını sorgulayan ruh hatasıyım. Şimdi bana diyorsun, Gülce’nin annesi , uzun ve zahmetli yolda halsiz kalırsam , kolumdan tutup kaldırırsın biliyorum ama benim bu yolda yürümeye takatim yok. Aşık olmak, en ağır yük olsa gerek; çıkmaz aklından bir saniye bile, çıkmıyor . Nerede , nasıl, kaç kızın gözlerine baktı bugün? Düşünmessen sevmiyorsundurda. Ben de vazgeçiyorum düşünmekten. Şimdi bana soracaksın; seven vazgeçer mi sevdiğinden? sevmemişim. Neden ümit verdin bana; sana değil yalanlarına , oysa gerçeklerle gelseydin ne ümit ne üç yıl.. Unutulup gidecek. Sen İstanbul yosmalarıyla gününü gün edecek, ben ise ne yapacağımı bilmeden yaşayacağım. Mutlulukla ne işim var ki. Alışmışım ağlamaya, ağlamaktır huzura kavuşturan. Sessizce gidiyorum şimdi, artık ¨meleğin¨yok yanında. İçim yanıyor içim.. Bir parçamı, dayanmaya gücü kalmayan bir parçamı, tüm ümidi bende olan bir parçamı ağlayarak çok uzaklarda korumasız, yalnız başına bırakıyorum. Yakışıyor mu diyor vicdanım? hiç yakışmıyor be vicdanım. Benim olan bir parçayı nasıl bırakırsın tek başına bir başına. Razı değilim ama kalbim ah ki ne ah. Soramadan duramıyorum Allah’ım neden karşıma çıkarttın? Üç yılda alacağım sonuç neydi peki? Yardım et Ey Yaradan. Hemen şimdi yanına birini ver, onun kalbini hiç kırmasın, yalnız bırakmasın, günde onlarca mesaj atsın mesajlarına karşılık gelmediğinde alınmasın çünkü o çok yoğun oluyor. Aramasın onun aramasını beklesin, dokunmadan yaralarına saatlerce dinlesin... Yaraları kanıyor şimdi hissediyorum. Mücevher sandığı kadın toz tanesiymiş, haklı bana ne dese haklı...Araz Gülce Umut sana emanet Reis. Beni affet ,şuna inan ki; En çok seni sevdim. Bana çok şey kattın şu kısacık zaman da. Allah’ıma emanet ol. Vakit geldi sessizce gidiyorum... SENİ HEP SEVECEĞİM...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.