YORUMLAR
öncelikle geçmiş olsun dileklerimle beraber aile fertlerinize uzun ömürler dilerim ufaktan eksikleriniz olsada anlatım güzeldi devamı akabşinde gelişim göstereceği aşikar gözler önünde . ( dünyanın en güzel şeyi .) yarım kalan bir anlatım dünyanın en güzel neyi ??? dünyanın en kutsal varlığı anam diye bilirdiniz başarılarınızın devamı dileği ile .
17 mart 2006 bir tlf geldi annem kapiyi acmiyordu..ablam kapinin onunde zile bassada nafile..beni aradi sirketi..sema gel annem kapiyi acmiyor dedi...hemen taksiye bindim...nasil gittgimi bilmiyorum...eve gittimablam bagiriyordu 'anne anne accccc' annem hala kapiyi acmamisti...kapi arkadan surgulenmisti..apartmanda bir abi kapiyi acmaya ugrasiyordu arkadaan surgulu oldugu icin celik kapi...zaman gecti abi kapiyi acti...annem yerdeydi yuzu koyun...ablamdonmus kapinin esigindeydi..firladim...annemi cevirecegim ve annem bayildi sandim tabii...annemi cevirdigimde kasi yarilmis ve yuzu mosmordu...surati omrumce unutmayacagim haldeydi..krizi ayaga kalkmak isterken gecirmisti...hastaydi 2.5 yildir...ben ogun 6 ay atlatamayacagim bir an yasadim...annem yoktu...simdi bunlari yazdigim icin uzgunum...bildigim tekk sey insanin sevdiklerini kaybetmesi cok aci ama malesef hayatin gercegi...dilerim anneciginle daha nice mutlu yillar yasarsin...bagisla bu kotu animi paylastigim icin....
mükemmel ötesi bir duygu .karşılıksız sevginin özü.tüm annelere saygılar...