- 661 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
İÇLERİ KARA OLANLAR
İÇLERİ KARA İNSANLAR
Dr. SadıkÖzen
Etrafa şöyle bir bakındığımda ; iftiracı, yalancı, iki yüzlü, kötü niyetli, vicdanları kararmış, insanlıklarını yitirmiş birilerini görüyorum. Midem bulanıyor, tiksiniyorum. Mevki, makam hırsları ve maddi çıkarları için Yüce Allah’ı unutup Feto alçağının ipine sarılanlar var bunlar arasında.
Ellerindeki yetkiye dayanarak, masum insanları acımasızca yok etmeye çalışanlar, onlara dünyayı dar edenler, evlerini yıkıp ocaklarını söndürmeye çalışanlar, bir gün geliyor yaptıkları bu kötülüklerin hesabını veriyor, bedelini ödüyorlar.
Eninde sonunda tecelli ediyor "İlahi Adalet". Allah’ın parmağı yok ki gözüne soksun böylelerinin. Fetoculuk’tan nemalanarak elde ettikleri temelsiz mevkiler ve temelsiz her şey ellerinden gidiyor; işsiz, aç, sefil kalabiliyorlar bir gün.
Her şeyin bir bedeli vardır dünyada; vicdansızlıkların, yapılan haksızlıkların, acımasızlıkların, gaddarlıkların ve alınan ahların bedelinin, bu dünyada olmasa bile ahirette ödenmesi kaçınılmazdır.
Ne oldum dememeli, ne olacağım demeli insanlar. Kendilerini karşısındakilerin yerine koyabilmeli... Bu akıbeti gören herkes, bu gördüklerinden ders almasını bilmeli...
Kötülerin şerrinden uzak kalmanız dileği ve sevgilerimle...
YORUMLAR
İçleri kara olanların, dışlarının da karardığını gördüm. Çünkü "Allah insanların yüzüne bakar, kalbine takarmış. Ruhları ise kapkaranlıktır bunların. Çünkü iyi olan hiçbir şey düşünemezler. Kafalarındaki tek şey çıkarlarıdır. Sevgi, saygı ve vefa gibi duyguları hiç tanımamışlardır. Çünkü bunlar insanlıktan pay almamışlardır. Acımasız, kindar ve gaddardırlar. Allah'a bile ters bakarlar.