- 725 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Müslüman Olmayanlar..!
Duyuyorsunuz, görüyorsunuz değil mi?
Yaşadığımız dönem nasılsa,
bizden önceki nesillerin döneminde de hergün 10’larca, 100’lerce Müslüman katlediliyor, öldürülüyor, sürgün ediliyor, ocakları söndürülüyordu..
Ve görüyorsunuz değil mi?
Müslümanlar öldürmüyor, ölüyorlar..
Müslümanların yaşadıkları beldeler, şehirler, ülkeler kan, kaos, ırkçılık, mezhepçilik, yokluk, sefalet içinde inim inim inletiliyor.
Yeryüzü cennetini cehenneme çevirenler bila istisnasız müslüman olmayanlardır, silah, bomba ve kimyasal öldürücü bütün meteryallar Müslüman olmayanların tekelinde ve üretiminde, hayatını öldürmeye endekslemiş, öldürmekten nemalanan, haydutluktan dörtköşe olanların alayı Müslüman olmayanlardır..
Ve öldürdükçe şirinleşen, katlettikçe sıvazlanan, parçaladıkça karizmaya sokulan yine müslüman olmayanlar..
İslam ümmeti’ne sokulan nifaklar, ekilen acı tohumlar yeşerdikçe Müslümanlara ölüm, yıkım, kayıp olarak geri dönüyor..
Dünya haritasını masaya yatırın, ülkelere bakın İslam adına nerede ne varsa mutlaka saldırı altında, nerede hangi coğrafyada Müslüman varsa orada kan, gözyaşı, kıyım, katliam, asimilasyon, yasaklar ve yokluklar...
Müslüman olmayanlar Müslüman olanlara hayasızca zulmediyorlar..
Müslüman olmayanlar Müslüman olanların haklarını firavunca gasp ediyorlar..
Müslüman olmayanlar Müslüman olanları yurtlarında, ocaklarında rahat bırakmıyorlar..
Hadis-i Şerif’de ’İslam, şüphesiz garip olarak başladı ve günün birinde garip hale dönecektir. Ne mutlu o garip mü’minlere!"
Müslüman olmayanlar cehenneme, Müslüman olanlar cennete talipler..
Müslüman olmayanlar ebedi mutsuzluğa, Müslüman olanlar ebedi mutluluğa talipler..
Dedik ya, Dünyanın huzurunu Müslüman olmayanlar bozuyor..
Müslüman olmayanlar vuruyor, Müslüman olanlar ölüyor..
Müslümanım diyen herkes bu gerçeği görme mecburiyetindedir, Müslüman olmayanlara karşı en hafif tabirle buğz etmeyenlerin Müslümanlık iddiası kuru cahillik yada münafıklıktan öte değildir..
Bakınız yeni dünya düzeni dedikleri dünyanın haline, adaletten, demokrasiden, eşitlikten, insan haklarından, barıştan, özgürlükten bahsedenlerin riyakarlıklarını, yalancılıklarını görmek için ne gerekiyorsa kuşanın lütfen..
Göremediğimiz en ince ayrıntı, Müslümanlara kurşun olarak geri dönüyor...
Yani artık gür bir sada ile Müslüman olmayanların yeryüzündeki yaktıkları cehennem ateşini görmeliyiz, duymalıyız, okumalıyız, algılamalıyız...şek ve şüpheye kapılmadan onların cicili görüntülerine, beyanlarına, mesajlarına aldanmadan nerede durduğumuzu bilmeli, tarafımızın mazlumdan, insanlıktan, gerçek manada Hakk’tan yana olduğumuzu her zemin ve mekanda haykırmalıyız..
Dua ile..
YORUMLAR
Müslümanlar miskin miskin yattıkça öldürülmeye, hor görülmeye, zulüm görmeye mahkumdur beyefendi. Güç kimse ise iktidar da ondadır. Savaşların iman gücüyle kazanıldığı devirlerin üzerinden çağlar geçti. Müslümanın uyuşuk olma gibi bir hakkı yok.Yok yahu, yok!
Ayrıca insanları Müslüman olanlar mazlum olmayanlar zalim diye genellemek de hiç doğru değil. Akli de değil, vicdani de değil.
Saygılarımla.
Aynur Engindeniz tarafından 11/17/2017 3:52:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
Taha Yasin Gülbeyaz
İnsanlık, ve islamlık Hakk'tan yana olmayı gerektirir..Güçten yana olmak gevşeklik ,korkaklık ve ilkesizliktir..'''hanımefendi'''
15 temmuzda gördük elinde güç ve teknolojiyi geçirenlerin yerlerde süründüğünü, ayrıca Tarihe bakın samimiyetle,ihlasla,imanla mücadele edenlerin zaferlerini görürüsünüz..''''hanımefendi'''
Yukarıda dedim...Müslüman uyuşuk ve miskin tabiri içimize sokulmuş fitne kelimelerdir, kabul etmiyoruz, haklı bulmuyoruz..'''hanımefendi'''
İnsanlık ikiye ayrılır, 1- Müslüman olanlar, 2- Müslüman olmayan zalimler ve dünyayı ateşe veren soysuzlar..ne demek genellemek doğru değildir? '''hanımefendi'''
Belkide'' Sorsam size diliniz Müslümanım diyecek, fakat içinizde müslümanca bir esame yok..'''hanımefendi'''
bidahakine yorumuz daha kibar ve akil hatta vicdanlı olması dileklerimle..'''hanımefendi'''
Hepimiz veririz hayat sınavı
Hak rızası almak hayatın savı
Kafir tek Millettir demiş ol Resul
Tarihte gösterir bunu velhasıl
İşte budur azizim insanlık hali
Halden bilmeyenin çoktur vebali
Çok manalı ve manevi bir konu
Kutluyorum Üstadım
Selam ve saygılarımızla
Tevfik DÖLEK tarafından 11/19/2017 10:10:15 AM zamanında düzenlenmiştir.
Taha Yasin Gülbeyaz
Güzel yorumunuz mutlu etti..
dua ile..