- 614 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Ey Ezeli Nur
’Her saç bir değirmende ağarır.Saçlarını Ku’an’la ağartanlara ağartacak olanlara selam olsun.’
Yüreğim bir akşam vakti,kırıldı bir dal misali,gözyaşlarım dökülüyor yapraklar gibi,hatıralar avutmuyor cocuk ruhlu bedenimi,sevdiklerim birer birer gittiği günden beri bir yar-i sadık dostum kaldı gerilerden.O beni bırakıp gitmeyecekti,bir umut için,bir sevinç için yaşıyor bu kalp onunla.Onu her açtığımda sanki gülümsüyor,daralmış,sıkılmış kalbimi cağlayan sular gibi ayetleriyle serinletiyor,gözyaşlarımı dökerken yapraklarına kimseler görmedi senden başka yaşlarımı Kur’an’ım.Teselli bulamadım kimseden senin beni avuttugun gibi.Annem,babam yoktu yanımda,hicret etmiştim senin topraklarına,vurdum lepecey ayaklarıma,nefsime uyup senden kacmayayım diye.Seni okudukca ınanır mısın,ruhum ölüyken diriliveriyor birden,susamıs cıcek,solmus gül misali acıveriyosun kalbimde.Her bir ayetine,her harfine muhtacım,seni dinlerken bülbüller susuyor,dilsizler seninle dile geliyor,seni okumak,seni tutmak büyük bir şeref insanoğlu için...
İnanmayanlar,yaşayan ölüler sende can buluyor,sende diriliyor yeniden.Sendeki huzur,sendeki lezzet yok bu dünyada.Düşünüyorumda seninle bir bütün hafızlar,seni kendilerine o kadar yakın hissetmişler ki ağladıkları zaman senin için akıyor gözyaşları.Hafızların kollarında sen,kalplerinde sen,her yersein sen ,kainat seninle güzel,hastaların şifası,sevdalıların Leyla’sı,Rabbimin mukaddes kelamı.Bende Ferhat gibi deldim seninle bütün dağları,Mecnun gibi aştım çölleri seninle.Hz.Asiye gibi kucağımda,kalbimde seni taşıdım.Firavunlardan kaçarcasına aştım kızılırmakları seninle,boş odalarda boş koridorlarda senin sesin yankı buldu.Yoktu senden başka insana en yakın dost,sendin insanları dosthanene koyan.Kapıları ardına kadar açan,yanmış koraklaşmış çölleri nidanla serinleten,karanlıkları aydınlatan...
Ey Ezeli Nur...
Ahirete kadar bizimlesin,Efendimizin 23 senelik sabrı,alemlerin kelamı,hafızların gözünde ışıldayan,yüzlerinde parlayan nursun...
Ey Mukaddes Kitap...
Seninle yeminliyim ben,seni taşıyacağım kurumuş ve solmuş güllere,seninle can vereceğim,ben hafızım,seninle hayat buldum,sen bana öğrettin kendine dost edinmeyi,ne öğrendiysem senden öğendim,ayıramazlar beni senden kıyamet kopana,yıldızlar sönene dek..Rabbım ben razıyım Kur’an’ımdan oda benden,bizden razı olsun inşaALLAH...