- 471 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATTAN SEÇMELER 2
GELECEK BAKTIĞINIZ YERDEDİR SİZ YETER Kİ BAKTIĞINIZ YERİ İYİ BİLİN
"Dara BAKIRCIOĞLU"
Birçok hayal kurarız geleceğe dair, peki hangi hayalimizi gerçekleştirmek için çaba gösteririz ya da denemeye çalışırız. Sadece hayali kurar ve atarız zihnimizin bir köşesine. Boş bir sayfadan farkı kalmaz o zaman hayatımız, hiçbir şeye anlam veremeyiz. Zaman bizi nereye sürüklerse oraya gideriz ve zaman geçirmek için hayal kurarız, bir şeyler başarmak için değil. Kendimize olan öz güveni ortaya çıkaramayıp hayata adım atamadıktan sonra her şey hayal olarak kalır. Hayatı yaşanır kılan da hayallerdir zaten. Hayatın temeli hayaller ile oluşur. Biz o temeli sağlam atamadıktan sonra doğru bir hayat kuramayız. Hayal gücü yüksek insanlar hayatta her zaman daha başarılı olmuşlardır. Ama sadece hayal kurarak değil kurdukları hayallerin peşinden koşarak başarılı olmuşlardır. Hayallerinize bir yolculuk yapın ve geleceğinize ilk adımı atın.
Her birimiz yüce yaradan tarafından özenle gönderildik bu hayata, herkes seçilmiş kişidir oysa. Kimse değersiz olduğunu zannetmesin, zamana bırakın her şeyi. Değerinizi, başarınızı, mutluluğunuzu, her şey gelecek zamanla daha da güzelleşir, yeter ki yaşadığınızın farkında olun, bu dünyada yalnız olmadığınızı, sahnede tek başınıza rol almadığınızı unutmayın. Geçmişinizi, geçmişte bırakın, odaklanmanız gereken yer geleceğiniz. Unutmayın geleceğiniz de bir gün geçmişiniz olacak…
Yolunuzu iyi belirleyin, hayat kılavuzlarınızı iyi kullanın, ve hiçbir yolun sonuna tek başınıza ulaşamayacağınızın farkına varın. Bu yüzden, izin verin bu yolda dostlarınızda size eşlik etsin, zaten gerçek dostlarınız siz daha teklif etmeden yola çıkmaya hazır olacaktırlar. Gerçek dostunuz siz kovsanız da yanınızdan giden değildir, ısrarla yanınızda kalmak için savaşandır. Gerçek dost ‘‘nereye gidiyorsun’’ diye sormadan ‘‘dur bende geliyorum’’ diyendir. Bırakın sizinle kalmak isteyenler eşlik etsin bu sahnede size.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.