- 829 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İNŞALLAH
Torunum Ata Atay’ı bu gün ana okuluna ailece götürdük..20 minik yavrumuzu bir arada görünce aklıma onların 20 yıl sonra neler yaşayacağı geldi ve onları seyrederken derin derin düşündüm.
*Hala cehaletle boğuşan bir ülkede yaşamazlar inşallah.
*Hala çözümlenememiş bir KIBRIS DAVASI ve komşu ülkelerle olan sorunlar ile de yaşamazlar inşallah.
*İçimizdeki emperyalist taşaronu hainlerin sürdürdükleri terörlede yaşamazlar inşallah..*
*İki de bir darbelerle tekleyen demokrasimizle ve sekel işler cumhuriyet sistemimizle uğraşmazlar inşallah.
*Çağdaş eğitim sistemi,sağlık sistemi ve tam bağımsız bir adalet sistemimiz olsun diye uğraşmazlar inşallah.
*Hala seccade şeytanlarının milletimizi kandırararak oy toplamaları sonucu seçtirdikleri soytarı siyaset adamları ile de uğraşmazlar inşallah..
*Zenginin daha zengin olmak için ihale alırken devletin bakanları ile sohbet edip "milletin ..... koyacağız "diyen şeref ve haysiyet yosunu holdıng sahipleri ile de uğraşmazlar inşallah.
*"Alavere dalavere garip memet nöbete" şeklindeki meş’um tekerlemenin yapıldığı bir askere alma sistemi içinde asker edilip albayrağa sarılı evlerine dönmezler inşallah.
*Taze gelin annelerini orta yaşlarında kör olasıya kadar ağlatacak durumları, düşünce suçları işlemeleri nedeni ile yaşatmazlar inşallah.
*İçlerinden çok zeki olanların fırsat eşitliği ve imkan verilmediği için yabancı ülkelere beyin göçü ile gitmezler inşallah.
*Milli olan herşeyimizi unutan bireyler olmazlar inşallah.
*İçimizde yaşayan leşlerin ,devşirme ve dönmelerin onlara kurdukları tezgahlara düşmezler inşallah.
*Allah yolundan ,millete hizmet sevdasından,devlete sadakattan insanlığa faydalı olmaktan uzak kalmazlar inşallah.
*Her gün müslüman kanının aktığı,savaşın patronlarının müslümanlara birbirlerini kırdırmak için silah sattığı bir dünyada yaşamazlar inşallah.
*Emperyalist ülkelerin şişman vatandaşlarının zayıflamak için at gibi koştukları ,başlarındaki emperyalist kuklası siyasilerin yüzünden şiş sıtmalı göbekleri olan gariban insanların susuzluktan ve açlıktan öldüğü bir dünyada yaşamazlar inşallah.
*Manyak ve megaloman devlet başkanlarının maytap yakar gibi termo nükleer silahlarla oynadıkları bir yer yüzünde yaşamazlar inşallah.
*Tarım arazilerinin rant için imara açıldığı,ormanların haince yakıldığı,millete ait sahil ada ve toprakların satıldığı bir ülkede yaşamazlar inşallah.
* Yabancı devlet paraları ile iç ticaret yapmaz dış borçlarımız için milyarlarca dolar devlet zararına katlanacak durumlar yaşamazlar inşallah.
*Emekliliklerinde,eğer olabilirlerse onlara insanca yaşatacak bir maaş alıp ,dünyayı ve diğer milletleri tanıyacak kültür gezilerine gidebilirler inşallah.
*Eşleri ile mutlu olur sıhhat, saadet ve mutluluk dolu günlerde mamur ve müreffeh bir TÜRKİYE de yaşarlar inşallah. Amin.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.