MUTLULUK ARAYANDA GİZLİDİR
MUTLULUK ARAYANDA GİZLİDİR
Ben mutlu olmanın bir tek şeyde değil pek çok şeyde olduğuna inanıyorum.
Örneğin bir diliniz var derdinizi paylaşmaya yarayan .Belki de bir dostunuza iyi geceler demek yada ne bileyim gecenin bir saatinde bir dua göndermek gökyüzüne.
Mutlu olmanın pekçok çeşidi var :
Çimlerde ayaklarınız çıplak dolaşabilmek ,deniz kenarında bir martı sesine aşık olmak.
Bir kelebeğin kanatların da gezinmek çiçeklerden gülü ve papatya yı sevmek gibi.........
Nefesin ve duyguların yettigince bir şiir yazmak
Bir öksüz çocuğun delik deşik ayakkabısını fark edip bayram geldi diye ,yeni bir ayakkabı giydirmek , mutluluk sadece para ve şöhretin kapısında köle olmak değildir bence...
Bir değişiklik yaparak hiç gitmediğiniz yaşlılar yurduna giderek güzellikler sunmak .
Veya bir tepeye çıkıp , Allah ’ım benim ruhuma inşirâh sûresi bağışla diye avazın çıktığı kadar bağırabilmektir bence mutluluk.
Ya da bir hasta ziyaretine gitmek ve enerji ile kucaklamak .......
Kimbilebilir ki, mutluluğun bir fakir sofrasında bir yudum zemzem olacak kadar gizli olduğunu?
Bir vedanın ne kadar zor olduğunu ama kaç vedanın daha hayatımızda yeni başlangıçlar oluşmasında etkili olabileceğini söyleseler inanmak istemeyiz değilmi?
Kısacası hayat, bir karlı havada yürümek gibidir.
Zorluğu çok ama zindanı yok.
Gizemli ama güzel
Hüzünlü ama değerli
Yokuşlu ama duygulu
Hassas ama akılcı
Ölümlü ama mübarek
Eğerki,; doğduğumdan itibaren hayat bana hep gül verseydi belkide bu cümleleri yazamayacaktım.
Velhasıl,EY HAYAT!.. SAÇLARIN GÜL OLMASADA DİKENİN BANA HOŞ GELİR.
ZEHRA ❤YÜCEL
YORUMLAR
Kalanın yalnızca tortu değil, kalanın insanın içi olduğuna dair hoş bir kucaklayıştı. Yaşamı bildiğimiz gibi değil de, bildiği gibi kabullenmekti belki yazının muradı. Tebrikle...
ZEHRA
Benim için en büyük mutluluk, sevdiklerimi mutlu görmektir, birini mutlu edebildiysem aldığım mutluluğu tarif bile edemem. Yazınız benimde mutluluk hakkındaki düşüncelerimi yansıttı. Sabah sabah iyi geldi, her gün yaşıyor olmama şükretmek, kederlerime dua merhemi sürmek, derdim olsa da hayata olumlu bakmak, umudu her gün tazelemek, kötü düşünceden uzak durmak. Bilmeyene mutluluğun tarifini verdiniz herkes payına düşeni almalı. Saygılarımla...