- 2667 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
DOĞUM GÜNÜN
Bugün doğum günün
Biz üstünü toprakla örteli 2 yıl oldu
Senin üstün örtüldü de
Kalbimizde ki acının üstü örtülmedi be Doğukan
Ne aklımızdan çıktın ne anılarımızdan ….
Her yerde, her şeyde ne çok sen varmış meğer…
Ne çokmuşsun biz de…
Her geçen gün yokluğun vurdu yüzümüze…
İyi ki oldun hayatımızda ömrünün yettiğince…
Mekânın cennet olsun Doğukan ım, doyana kadar nurla dolsun kabrin…
Teyzen seni çok sevdi …hep sevdi… ve daima sevecek … yerin başka , adın başka, kokun başkaydı senin… Dolduramaz kimse boşluğunu bal suratım, çukur gamzelim.
YORUMLAR
Dogukanim,
Bitanem, canım oğlum, güzel yüzlü bebeğim.
Seni tanımıyorum, resmini bile görmedim ama seni çok seven, sen yaninda olmasan da, seni unutmayan teyzen yasemin' le simdi tanıdım seni. Umarim Teyzen Yasemin bir resmini paylasir benimle, bende seni tanirim, teyzenin acisini paylasirim, bugün doğum gününmus, nice nice senelere bebegim, arkanda seni sevmekten vazgecmeyen, yaninda olamasanda sevginin eriyip bitmeyen, gun gectikce cogalan, sevgi dolu mektuplara doken, teyzen yasemini birakmissin ardinda, umarim teyzecigin anlatmaya devam eder, bizde dinleriz, daha da severiz seni.Kendine iyi bak bebeğim, kocaman kocaman opuyorum seni ve senin sevgini bizimle paylaşan teyzecigini.
En içten sevgilerimle...
Teyzen Lütfiye...
YASEMİN_-_
Henüz 22 yaşında ... adlı denemelerimde de tanışabilirsiniz.
Samimiyetiniz ve acımıza da sevgimize de ortak olduğunuz için ayrıca teşekkür ederim.Beni duygulandırdınız ve mutlu kıldınız.Artık alışık olmadığımız hissiyatlar yaşattınız yeniden.
Teyzesinin çukur gamzelisi adına da ayrıca teşekkür ederim.
Selam ve dua ile...
Rabbim sizi ve sevdiklerinizi korusun.
Bazen içinizde haykıracak o kadar çok söz varken susarsınız ...
eliniz kalem tutamaz daha fazla fırlatır atarsınız.
Öyle bir şey di benim kide...
Hangi söz acıya çare ki ???
her gün , her geçen gün daha çok özlem daha çok hasret kokan
insanın burnunda tüten ...
Yaşanmadan anlaşılmayan ve yaşanılmasını istemediğiniz bir acı ... gerçekler ...
siz hiç sevdiklerinizden birini kaybettiniz mi ... dilerim kaybetmeyin...
Ben hep kaybeden değil kaybedilen olmayı istedim belki adaletsizce ama ... büyük acı işte hep kanayan bir acı...Hep can yakan...