- 354 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -2 Bölüm-3
NAMLUNUN UCUNDAKİ BEN- KISIM -2 Bölüm-3
Yavaş, yavaş Şemdinli’ye doğru yola çıkma vakti gelmişti. Dönüşte Rıfat beni evimin önüne kadar getirdi. Arabadan inerken ‘’ Seninle çok farklı şartlar altında tanışmak isterdim Selma ama yine de arkadaş olarak kalacağımıza inanıyorum’’
Büşra Baş komiser_ Daha kötü şartlarda da tanışabilirdik. Artık önümüze bakalım. Sana daha az ceza alman için elimden geleni yapacağım. İnan bana.
Rıfat_ Hadi size iyi geceler Baş komiserim. Aileni her ne kadar tanımıyorsam da hepsine selamlarımı iletin. Kıymet’i benim için öp.
Büşra Baş komiser_ Şimdi nereye gideceksin?
Rıfat_ Polis Evine gideceğim.
Büşra Baş komiser_ İn arabadan bu gece bende kalıyorsun.
Rıfat_ Aileni rahatsız etmeyeyim. Bunu benden istemeyin. Neticede ben bir suçluyum.
Büşra Baş komiser_ Hadi çok konuşma devam edersen seni yeniden içeri tıkarım.
İçeri girdiğimizde tüm ailem sofranın başına oturmuşlardı. Bizde onlara katıldık.
Önümüze tabakları koydular. Yemek neşe içinde geçti. Gece on ikiye kadar oturduk. Hatta Rıfat içerde olsa da ailesini ara sıra ziyaret etmemi içtenlikle istedi. Ben Sercan’ımın kollarında uykuya dalarken Rıfat’ın neler düşündüğünü bilmek isterdim.
Sabah saat dokuzda Sedat Amirin karşısındaydık.
Sedat Amir_ Evet bildiğiniz gibi dünkü baskın fiyaskoyla sonuçlandı. Bu konuda bize anlatacak bir şeyin var mı Rıfat?
Rıfat_ Var Amirim. Onlara baskına uğrayacaklarını ben haber verdim.
Sedat Amir_ Bu sefer çok ileri gittin biliyor musun?
Rıfat_ Bu sahte baskın bize Şemdinli yolunu ardına kadar açtı Amirim. Bundan sonra Hakkâri’de bütün kapılar bana açılacak.
Sedat Amir_ Göreceğiz bakalım. Şimdi konumuza dönelim. Buradan Yüksekova’ya gidecek ekip belli. Rıfat, Büşra, Heval Ve Tugay Baş komiser. Yüksekova’da yerleriniz ayrılmış olan bir otele yerleşeceksiniz. Van asayişten size iki kişi daha katılacak. Hansa Baş komiserle Hazal Komiser. Orada ekip lideriniz Hansa Baş komiser olacak. Onun direktiflerine göre hareket edeceksiniz. Zira oraları çok iyi tanıyor ve Kürtçe ’si mükemmel. Yapacağınız iş aslında çok basit. Kalmuk’u alacaksınız ve konuşturacaksınız. Silah ve uyuşturucu trafiğini mutlaka kesmemiz lazım. Sorusu olan var mı? Anlaşılan yok.
Heval Baş komiser_ Benim bir parça Kürtçem var ama yeterli değil Amirim.
Sedat Amir_ Operasyonu riske edemem o yüzden Hansa Baş komiser bize katılıyor. Şimdi dağılın. Bugün izinlisiniz. Hareket yarın on kırk beş.
Rıfat_ Arkadaşlar nereye dağılıyorsunuz neredeyse öğle oldu. Ben kurt gibi açım şimdi doğru Büşra Baş komiserin lahmacuncusuna gidelim. Hem karnımızı doyururuz hem de operasyonu konuşuruz. Hesaplar benden.
HAREKETTEN BİR SAAT ÖNCE
Sedat Amir_ Şimdi beni can kulağı ile dinleyin. Nereye gideceğinizi daha iyi anlayabilmeniz için size Şemdinli’yi anlatacağım.
Şemdinli Kürtçe: Şemzînan, Hakkâri ilinin 3 ilçesinden birisi ve bu ilçenin merkezi olan şehir. Yüksekova’dan 2.110 metre yükseklikteki Haruna Geçiti ile ayrılan ilçe, Zap Suyu’nun bir kolu olan Şemdinli Deresi ve kolları tarafından sulanan bir alandan oluşur. Hadi bakalım şimdi doğru sizi Yüksekova’ya götürecek olan uçak sizi bekliyor. Toparlanın gidiyoruz. Yolculuğunuz bir saat elli yedi dakika sürecek.
Devamı var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.