- 646 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Terkedenden sonra...
Yine mi buruk kaldı içim, yine kavuşamadım mı? Vuslat yok mu? Hangi anlayışsız iki kucak tüketti ki bize kalmadı sarılmalar...
Müsvette kağıtlardan deftere terfi ettim de niye hasretten vuslata köprü yok?
İçim sevinmiyor hiç bir şeye artık! Dilim, "senin adına sevindim" kadar seviniyor, birilerinin adına... Belli ki kendi adını unutmuş... sevinemiyor! Terkedenden bu yana her bir ekstremitem kendi adını unutmuş... sevinemiyorlar kendi adlarına... Sevinmiyorlar!
Sözde "gelecek" tasalarıyla yürüyordum... "Gelecek gelmez" dedim, eskisi gibi yaptım; Elimi cebime soktum... Elime bir şeyler geldi... "Aşk kırıntıları!.." Ürperdim... ama yakından tanırım evet ta kendileri...
Onları ne yapacağımı düşündüm... Yesem, üç yıllık açlığımı dindirmezlerdi... Aç bir serçe bulacak ve ona hediye edecektim onları... karşılık beklemeksizin... gizlice... Önüne bırakıp yiyip-yemediğine bile bakmadan uzaklaşacaktım!
Beni doyurmazlardı nasılsa!..Bir umut diyorum şimdi... Belki serçeye can veren bir kaç kırıntıyla silinir bu amansız, imkansız sevda... Bu somunun cebimde bulduğum kırıntılarından harici, gidenin çantasına azık olarak konuldu... Yer mi, küflendirir mi? düşünmek istemiyorum! İstemiyorum çünkü çok yorgunum...
"Kader utansın" diyor devir insanları... Utanıyorum evet! Bu hayatın debdebesinden kendi payımdan fazlası içinde utanıyorum...
Lakin çare olmuyor. düzelmiyor... Gideni bile geri getirmiyor! Gidenin gelmeye niyetinin olmamasının payıda mühim ölçüde tabi...
Belki bu sebepten; bugünün, yarınım değil! <dünüm> değerli benim... O en çok sevdiğimin yanımda olmasada yakınımda nefes aldığı günler!
İçim o kadar yanıyor ki... alevlenenlerin çıtırtısından sağır oldum! Artık yapmacık kahkahaları duymuyorum.
... Artık kimseye onun aınıda söylemiyorum...
Gelecek gelirse eğer o her daim kalbimde olan adını; bağrıma doyunca, sorgusuz-sualsiz, basabileceğim biri için saklıyorum... (Senin adını ona saklıyorum...)
Bağrıma basamayıp, adına seslenemediğim günlere inat olsun!!! Doyunca... Hayır hiç öpüp koklayamadığım günlere inat olsun! [31.08.2008 / 23:10]
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.