insanları yormak...
galiba insanları yoruyorum, nasıl yaptığımı bilsem yapmayacagım. bir insan size beni yoruyorsun dediğinde söyleyecek söz bulamıyorsunuz, beni yoruyorsun kortan.... inanın o kadar acı bir söz ki... kelimeler le ifade edemezsiniz.. ben de edemiyorum... insanları yorarken kendimi yorduğumu da farkettim aslında, artık sessiz kalmak istiyorum, kimseyi yormak ta istemiyorum, yapı bu yoruyorum demekki...ben irdeliyorum herşeyi, görmek ne kadar kötü bir şey biliyormusunuz, veya güzel bir şey yapmak isterken, karşınızdakini düşünürken yanlış şeylere sebebiyet vermek, asabi olmak, ya da aynı anda kafanızda herşeyin integral hesabını çıkarmak :)... sonuç ne peki bir avuç mutsuzluk... hiç düşündünüz mü ne yaparsanız yapın herkezi aynı anda mutlu edemiyorsunuz... diyeceksiniz ki tabiki öyle olmaz, sonra biri yapmaya kalkıyor, sonra herşey zıvanadan çıkıyor tabiki, herkes şikayetçi sizden, sorsalar kortanı anlatın diye ailesine, dostlarına ama kötü yönlerini anlatın deseler bunu söylerler herhalde, derler ki asabidir bu adam bazen ılıman bazen de çok şiddetli sağı solu belli olmaz, yoruyor mu sizi deseler kesin yoruyor da derler... dedim ya yoruyorum, herkes söylüyorsa doğru demekki, nasıl yapılmaması gerektiğini bilsem inanın yapmayacağım, çünkü ben de yoruluyorum....
Biri demiştiki bana, sakın değişme hep böyle kal, böyle daha güzelsin.. ama bir sözün bu kadar inciteceğini, bir sürü insan dese belki bir kulağmdan girer diğerinden çıkardı, bu kadar bu yazıyı yazdıracağını inanın ben de tahmin etmezdim... neyse beni de yoran tüm sevdiğim insanlara hitaben yazdım,... size bu lafı hiç söylemedim, beni çok yordunuz kimi zamanlar, çok ta üzdünüz,... ama yine de yüzünüze söylemeyeceğim... hiç bir zaman..... beni yormaya devam edin... yoracağınız sadece bir kaç dakika, ona da katlanırım.. ama yine de yüzünüze söylemem....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.