- 1096 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BENDEN SANA
İlk kez yıldızlar altında bu kadar acı çektim ben.Uyumanın eziyet olduğunu o gecelerde anladım,ölümün heveslisi değildim.Halimi sorsaydın biraz merak edip, hafiflerdi ağrılarım.O gecelerde anladım,hele sende acıma acı katınca çekilmez oldu sancılarım.Sonra ne yaptım biliyor musun?kendimi kandırdım¨iyi olup kurtulacağım bu gecelerden¨dedim.Meğer o gece anlamışım senin koskoca bir yalan olduğunu.Bitmek bilmeyen sancılarım senmişsin,yendim kendimi ve doktor o kadar mahvetmesine rağmen içimde ki ses kurtardı beni.O gün taburcu oldum,yenmiştim kendimi.Acım mı?hala aynı işte,sıkıntıya bir türlü gelmiyor.Ağlasam o gece haram oluyor bana.Sıcak tutmam gerekiyor, birde soğuk yakıyor buz gibi sancılarımı. Saat 12’de yine sana ağlamıştım,¨gideceğim¨demiştin , nasıl ağlamışım ki sabah uyandığımda kasılıyor en ince dokularım.O kadar devamsızlığımın arasında gitmedim okula,nasıl gideyim hareket dahi edemezken.Uyudum ,kendimi toparladım ve sonra gittim okuluma . Artık söz verdim;En ağır acılarda bile kendimi yeneceğim(zaten tek kendi kendime söz veriyorum ya).Anlayacağın ne ben ağlamaya gelebiliyorum ne de ağrılarım.İlk kez yıldızlar altında bu kadar acı çektim ben. İsyan etmem Yaradan’a, bulduranın beni sana vardır elbet bir bildiği unutma. Ah be can,kömür karası dünyama biraz renk katarsın zannetmiştim de etmeseymişim ya..daha beter karartın... Neyse be birşeylerin farkındayım en azından.Boşveriyorsun, koskoca yalan olsan da, bu yalandan daha çok seviyorum seni.Ben yalanlara gerçekmiş gibi bakarım hep yani oyunu kazanırım.Zordu zaman,bu da benden sana...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.