Aldatılmışlık Hisleri
Aldatılmışlık Hisleri
1-) Yaratıcı tarafından aldatıldığını düşünmek.
a-Sizin iradenize başvurulmadan dünyaya gelişinizden önce ve sonra geçen zamanda, atanızı ve ananızı, coğrafyanızı ve yaşadığınız toplumu seçememek,
b-İradenizle kurduğunuz hayallerin ve elde etmeye çalıştığınız sonsuz soyut başarıların hiçbir zaman gerçekleşmeyeceğini tecrübe etmek.
c-İnsanlık serüveni içinde çok küçük bir zaman diliminde neyin tam olarak ne olduğunu bilememek, bir şeylerin devamlı sır olarak kaldığını düşünmek.
d- Fiziki yetersizliğinizin neden olduğu hayal ve düşünce kırılganlıkları. Kendi hastalığınızı tedavi edemek, yaşlanmaya çare bulamamak, cinsiyetinizi seçememek, engellilerin engellerini giderememek, ten rengi, saç şekli, genel hatlarıyla yüz çevresi, boyunuzun uzunluğunu vb kontrol edememek.
e- Suç işlemeden, kötülük yapmadan, güç ile istediğinizi almadan, çevrenizi kendinize köle etmeden ve kandırmadan gördüğünüz saygı ve sevginin sahte olduğunu düşünmek.
f- Bedeninizin içindeki yaşam cevherinin ne olduğunu hiçbir zaman bulamamak.
g-Medeniyet tarihinde iz bırakmış ve büyük insanlar olarak bilinen kişilerin yazdığı büyük eserlerin amacını anlayamamak.
h- Yaratılmış olarak her yönden büyük bir kusur abidesiyken, yaratıcınızı kusursuz saymak.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.