- 532 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
SÖYLEŞİ VE İMZA GÜNÜNÜN ARDINDAN
SÖYLEŞİ VE İMZA GÜNÜNÜN ARDINDAN
Ahmet AYAZ
Gaziantep Güneş Gazetesi 03 Ekim 2017
…………………………………………………………….
Kısaltılmış adı TÜRKAV olan, Türkiye Kamu Çalışanları Vakfı Başkanı Levent KÜRÜZ İle Yardımcısı Oğuzhan SAYGILI Hocamız bana TÜRKAV da, 29 Eylül 2017 Cuma günü saat 20.30 da Mütevazı bir imza günü düzenlediler. Söyleşiye Celal Şenocak 58 kişinin katıldığını söylüyor. Zaten ben kimse gelmez sanarak sadece 30 adet kitap götürmüştüm. Eve kitap getirmedim. Söyleşide “Ahmet Ayaz- Hayatı-Eserleri-Edebi Şahsiyeti” adlı kitabı hazırlayan Prof. Dr.Halil İbrahim YAKAR Hocamız hayat hikayelerimden söz etti. Bana söz verdi. Daha sonra hayatımdan kesitler hatırlattı. Bazı şiirlerimi hatırlattı. Bazı şiirlerimi de, okumam için hatırlattı. GRT TV kamerasının karşısında söyleşi ve imza gününün çok güzel geçtiğini bir çok arkadaşlarımın dilinden duyduk. Söyleşi bitinceye kadar, hiçbir arkadaşımız, söyleşiyi terk edip gitmedi. Gördüm ki, Gaziantepte bulunan seçkin kişiler gelmişlerdi.
Burada dostlarıma şunu söylemek isterim. Benim için düğün ve cenazeye, bu söyleşiyi eşdeğer olarak kabul ediyorum. Böyle bir günde beni yalnız bırakmayan dostlarım sağ olsunlar. Aydın Sökeden Eğitimci Şair Yazar Abdulkadir Güler, Adanadan Edebiyat Öğretmeni Şair Hülya Özcan Çapar. Prof. Dr. Halil İbrahim Yakar Hocayı kutlarken, İstanbul’dan Esra Demirel Hanımefendi kardeşimizi, böyle bir kayda değer eser neden, İş Bankası veya Yapı Kredi Bankası gibi seçkin bir Yayınevinden niçin çıkmamış diye sitem ediyorlar.Ben buradan sözünü ettiğim değerli dostların bu kadar yakın ilgilerine teşekkür ediyor selam ve saygılarımı sunuyorum. Yalınız şunu da söylemek isterim. Metal bir eşyayı kuyumcu dükkanına koyduğunuzda, altın olarak satılmaz. Ama, altını metal dükkanına koysanız, altın fiyatına satılır diye düşünüyorum. Ama, Esra Demirel kardeşimizin sözünü de kulak ardı etmek niyetinde değilim.
Sözü uzatmak istemiyorum. Ben burada önce bu kitabıma zaman ayırıp, emek veren Prof. Dr. Halil İbrahim Yakar Hocama, “”Ay Medya” adına Meral Ay ve İbrahim Ay Çiftine, MHP İl Başkanımız Sayın Yrd. Doç. Dr. Muhittin Taşdoğana, Oluşum Gazetesi Yazı İşleri Müdürü Nazik Demirciye, GRT TV.Kameramanı Atilla Sevinişe, bana kitap imzalatmak için yorulup söyleşiye gelen Mustafa Selçuk Uğur,Tamer Abuşoğlu, İbrahim Ethem Endez, Mustafa Sermet Batur, Mehmet Karakaşa, bana imza günü ve söyleşi düzenleyen ve plaket ile taltifte bulunan TÜRKAV BAŞKANI Levent Kürüze ve Yardımcısı Oğuzhan Saygılı Hocama, GRT TV, Güneş Gazetesi ve Oluşum Gazetelerinin tüm çalışanlarına, söyleşiye gelip de burada adlarını hatırlayamadığım bütün dostlarıma teşekkür eder,selam sevgi ve saygılarımı sunarım.
Saygıdeğer okurlarım beni unutmayın, sohbet köşemde sizler ile yine buluşalım. En güzel ve mutluluk dolu günler, hep ve hepimizin olsun diyorum. Hoşça ve dostça kalınız.
YORUMLAR
Bir kalem dostunun sağlığında iken kadrini bilerek onun adına bir kitap hazırlamak kadirşinaslığını gösterenler başta olmak üzere edebiyata ve ediplere ilgi gösteren tüm insanlara, bu yazınız vesîlesiyle teşekkür ediyor, sizi de böyle bir güzellik yaşadığınız için tebrik ediyor, muhabbetle selâmlıyorum.