KUTLARIM DÜNYA.
Ey gidi koca dünya inan seni kutlarım yine yapacağını hiç çaktırmadan yaptın biliyormusun anlatayımda yüzün kızarsın istedim.
Seni ifşaa etmekle bende hıncımı almış olayım herkes görsün suç bendemi yoksa senin ey gidi koca dünyalığındamı?
Oturmuşum benim evin balkonuna zaten bahçe içinde dallar arsınde her taraf pırıl pırıl bahçe çiçelker bir birine karışmış kokuların hangisinden geldiği belirsiz çok güzel bir ahenk içinde derken benim has dostum haydar amcam çıka geldi onun derdi çiçek koku güllerden ziyade sohbet hastası ama bende bu güzellikleri göremediğini bir göstereyim hinlik duygusuna kapıldım ve içeriye davet ettim zaten evdede kimse yok görsün gününü istedim .
Zayıf tarafını biliyorum ya hemen çayı kendim koydum hanım annesi gile
yufka yapmada biliyorum ancak saat 17- 18 gibi gelir olmazsa bazlamada ettirir getirir otlu peynir çay iyi gider düşüncelerim eşliğinde çayı koyup balkona bakan pencetedeki divana karşışlıklı kurulduk ve hemen kırmızı kitabı açıp konuya insan niya yaratıldığınıdan başladım nereden niye geldiğinden nereye gideceğinden anlatırken her satırbaşında özetlemeler yaparak haydar amcaya ağzını bile açtırmadan bii on dakka anlattım.
Koşargibi mutfağa gidip çayı hemen koyup geri gelip aynı konuda devam ederken haydar amcanın gözlerini mutlaka yakaayıp kopmaz bir bağlantı kuruyordum
Böyle bir huzur ve ahenk içerisinde ben anlatmaya haydar amcamda dinlemeye devam ederken haydar amcamın sağ umuzunun üstünden fılorasan lamba renginde bir ışık huzmesi çok ağır ve ahengle bana doğru geldi geldi gözüme yakın bir masafeden gözÜmün önünden geçdi ve ben net olarak o ışığı takip ederken tam sol omuzumun dönebildiğim kadarı ile baka baka kendimden geçmişsim bir dört saat sonra acilde gözlerimi açtım ki hane halkının çoğu ayıldı ayıldı çok şükür çığlıkları ile kendime gelebildim denebiirse işte öyleyim.
Bir günümün başlangıcı ile bir çay demleme süresini zehir eden bu koca dünyaya neler söylesem az ama vakıt dar kusura bakmayın ayıldıktan sonra doktor kontrolleri teşhisler redavi sonuçlarım ve bana takılan lâkaplar çolak bilmem ne yok kafası kırık filanca gibi yarım düzine ünvan derken esas kariyerde yerimi buldum.
Şu bizim deli oğlanmı boş verrr...
Tan dünyanın ağzının payını verecektim. Süremiz şimdilik kısıtlı kusura bakmayın vakitimiz dar bu koca dünyadan bana nasıl lâkap takarak adımızı bildirdi adımı neye çıkarttı göstereceğim ona size söz veriyorum bir şirimle bu işi tatlıya bağlayım tansiyonım fırladı tamammı ...
Yinede KUTLARIM DÜNYA YAPACAĞINI YAPTIN KENDİ YERİNE BENİM ADIMI DELİYE ÇIKARTTIN...
YALAN DÜNYA İMTİHANIN SAHNESİ.
*
HER İNSANIN AYRI AYRI DERDİ VAR,
YALAN DÜNYA İMTİHANIN SAYNESİ.
HER KUL İÇİN BU DÜNYAMIZ AYRI DAR,
YALAN DÜNYA İMTİHANIN SAHNESİ.
*
KİMİSİ AHH ÇEKER AĞLAR AVUNUR,
KİMİSİ KARALAR BAĞLAR AVUNUR,
KİMİ CİĞERİNİ ODA DAĞLAR AVUNUR,
YALAN DÜNYA İMTİHANIN SAHNESİ.
*
NE YAPARSAN YAPSAN SINAVSIZ OLMAZ,
ÖDÜL SEHBASINDA SORUNSUZ KALMAZ,
SINAVI KAZANAN BOŞLUKDA DURMAZ,
YALAN DÜNYA İMTİHANIN SAHNESİ.
*
DÜNYADA KAZANKİ UHRADA HARCAN,
YARADANIN BİLEN HEMEN HER CANAN ,
İŞTE ONUN İÇİN DERİZ MEVLAYA KURBAN,
YALAN DÜNYA İMTİHANIN SAHNESİ.
*
NE KADAR MÜŞKİLÂT O KADAR DEĞER,
DEĞER ORANINDA TUTACAKSIN BİR YER,
BİZİ DİNLER İSEN BULUN GÜZELCE SEN YÂR,
YALAN DÜNYA İMTİHANIN SAHNESİ.
*
ÇONGERİ SINAVDA SORUNU İYİ ÖĞREN Kİ,
BU DÜNYA EBEDİİ SENİNMİ SANIRSIN SANKİ?.
İŞTE GELDİM GİDİYORUM GÜNÜM SON BELKİ,
YALAN DÜNYA İMTİHANIN SAHNESİ.
*
A-Şık+ÇONGERİ=ÖMER ÇETİNKAYA
02 . E K İ M .2017 PAZARTESİ . . .