- 554 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Kardes onemi
Kardesinin degerini bilmeli canli bence. Cunku kayipedince degerini anliyorsunuz ama
artik bir onemi kalmamais oluyor. En basindan kendimden yola cikacagim. Ben kardesimle hic ayrilmazdim. Zaten ikizdik ama hic bir şeyimiz ayri gitmezdi. Ayni yatakta uyurduk. Ayni anda uyanirdik hep. Ama hep te birbirimize kotu kotu sakalar yapardik. Ornegin kardesim sevmediği halde ben hep onun cekmecesine sahte orumcek koyardim. Simdi diyorum ki keske hic yapmasaydim. O zamanlar hep yanimda olacak sanirdim. Ama bizi bir gun ayiracaklarini bilsem hic sacma sacma sakalar yapmazdim. Simdi artik ayriyiz onunla kucukken yanimdan uzaklastirirdim simdi ise keske hep yanımda olsa diyorum. Simdi anliyorum kardes degerini. Arkama baktigimda bir bosluk gördüğüm zaman kardesimi hatırlarım her zaman. Bence siz de kardesiniz varsa eger onun degerini bilin. Onu uzmeyin ki arkanızdaki bosluk daima dolu olsun.
YORUMLAR
Nedendir bilinmez ama ...
hep pişmanlık hep eksik yaşanmışlıkların acısı sarar etrafını...
Yaşanan tüm güzel şeylere rağmen hep bu boşluklardır içinde durmadan kanayan ...
Yeğenlerim var vardı...
2 yaş olmasına rağmen aralarında 7 EKİM doğum tarihleri...
1994 Doğukan -1996 Batuhan ...
şimdi Doğukan ımız yok her 7 ekim bize ayrı bir hüzün ayrı bir doğum günü...
Çok acı çok...
Keci Siyah Siyahhilaller
YASEMİN_-_
Çok zor Rabbim sabırlar versin...Rahmetini merhametini esirgemesin...Dua ile ...