MUTABIM SEVGİLİM YARABBİM
NASTA DEĞİLİM AMA BAZEN GÖNLİM KIRILIR VÜCUDUMUN HER YERİ AĞRILAR İÇİNDE KALMIŞ GİBİ OLURUM BUDA GEÇER DER O AN Kİ İŞİME KOYULURUM ÇALIŞMAYA DEVAN EDERİM NETİCESİ İŞ OLSUN İNSANIN NE KADAR İŞ YAPMASININ YANINDA NE KADAR BAŞARILI OLDUĞUDA ÖNEMLİDİR.
İŞTE BENİM BAŞARIMDA MORALİME BAĞLIDIR YANİ ÜZÜLMEMEME BAĞLIDIR AMA HER ZAMANDA GÖNÜLÜN SUYUNCADA GİDİLMİYORKİ KAFAM BİR ŞEYE TAKILIYOR.,
OLAYIN BÜYÜKLÜĞÜ VEYA ÖNEMSİZLİĞİ BİŞEY İFADE ETMEDEN ZİYADE İNSANIN O ANKİ HALETİİ RUHİYESİ EN UFACIK BİR PARÇA ŞEYEDEN BİRDE BAKMIŞINKİ GÖNLÜNDE BÜYÜK DALGALANMALAR MEYDANA GELİYOR NE NİYELERE TAKILIP ALTINDA KALIP ÇARESİZLEŞİYORSUN HAH BU ACİZ ÖYLE BİR DURUMA DÜŞÜNCE TEK ÇAREM BİR KAFA DİNLİYECEK BİR KÖŞE BİRDE KALEMLE KAĞIT İŞTE SANA MOREL DÜZELTME MALZEMESİ.
DALARSIN BİR HÜLYALAR DERYASINA ENSONUNDA BİR ÇIKIŞ BULUP KALEME SARILIRSIN YAZ BABAM YAZ OLMUŞ BİR DÖRT DÖRTLÜK ŞİİR NE HASTALIK NEDE HASTALIKDAN ESER KALMIŞ OLMUŞSUN TURP GİBİ.
İŞTE BUGUNDE BÖYLR OLDU DÜŞDÜM BİZİM DİP ODA DEDİĞİMİZ KUYTU YERE SAAT 03.30 DALDIM GİTTİM DERYALARA BAZEN DERİMYA HANİ İNSAN SEHERİ YAŞAMIYORSA HAYATI SIKINTIDADIR.
SEHERİ İYİ GÖZLEMLİYORSAN GÜNÜ TAM YAŞAMIŞ OLUR HER SANIYEN BİR CANLILIK KAZANIRSIN ONDAN SONRA BAKMIŞIN YILDIZLAR BİZİM PENCERENİNİ DENGİNİ BATIYA DOĞRU GEŞMEK ÜZERE HOCALARIMIZ SANKİ ANLAŞMIŞLAR GİBİ HEPSİ KORO HALİNDE (ESSELATÜ HAYRUN MİNEN NEVM TEKRAR EDERLERYA) DERLERKİ NAMAZ UYKUDAN HAYIRLIDIR DİYE EH ONADA UYARSAK İŞ TAMAM VARSANKİ CAMİDE EKİP TAMAM YAVAŞÇA YERİNİ ALIR NAMAZI TAMAMLAR DAĞILIRIZ ŞİİRİMDE HAZIR DÜNYALAR BENİM SANKİ.
SABAH EKMEĞİNİ ALIP EVE GELİR ŞİİRİMİ KLAVYEDEN GEÇER CANLILIK KAZANDIRIR KİMLE BERABER OLMUŞ İŞSEM O ŞEKLE BÜRÜNMÜŞ GİBİ OLURUM YANİ DEDİMYA KİME DERDİMİ ANLATMİŞSAM ALDIĞIM CAVABLA YETİNİR SEVİNCE BÜRÜRNÜRÜM İŞTE BÖYLE SAYIN KLAVYEM VE BİZ...
SEN NELER ANLATMADIN Kİ BİZE?.
*
HER ZERREMDE DERYALAR VAR,
SEN NELER ANLATMADIN Kİ BİZE?.
AKIL VERDİN SEVDAM BİR YÂR,
SEN NELER ANLATMADIN Kİ BİZE?.
*
BAKAR KÖRÜM GÖREMEDİM,
GÖRDÜM SIRRA EREMDİM,
GİZLİ SIRRIMI BİR BİLEMEDİM,
SEN NELER ANLATMADIN Kİ BİZE?.
*
BİR YILIMI DÖRT’E BOLDÜN,
HER MEVSİME NELER SERDİN,
BİLİYORUM BEN İDİM DERDİN.
SEN NELER ANLATMADIN Kİ BİZE?.
*
ÜÇYÜZ ATMIŞ BEŞE BÖLDÜN,
HER GÜNÜME BİN RENK VERDİN,
YOLUMA ÇİÇİKLERİ SEN SERDİN,
SEN NELER ANLATMADIN Kİ BİZE?.
*
BİR RENGİME YÜZ TON TAKDIN,
BENİM SEVİNCİM NEŞEME BAKTIN,
BEN’SE BİLGİSİZCE BİR AHMAKTIM,
SEN NELER ANLATMADIN Kİ BİZE?.
*
ÇONGERİ BİR MALIN TEK’İ İMİŞ,
BULDUĞUN FİKİRSİZ’CE YEMİŞ,
İYİ’Kİ YARABBİ ÇOK ŞÜKÜR DEMİŞ,
SEN NELER ANLATMADIN Kİ BİZE?.
*
A-Şık+ÇONGERİ=ÖMER ÇETİNKAYA
01. 10 .2017 EKİM’ilk PAZAR günü...
SONSUZ SAYGILARIM VE İLANİHAYE HÜRMETLERİMLE TEMANNHIM SANA MUHATIBIM SEVGİLİM SEVGİLİ YARADANIM SANA TABİYİM SANA BEĞLIYIM SENİ ÇOK ÇOK ÇOK SEVİYORUM YARABBİM...
YORUMLAR
Samimiyet bağladı beni. Gözüm hiçbir hatayı göremedi. Gerçekten gönülden yazılmış bir yazı. Uzun zamandır kendimde ve okuduklarımda bulamadığım yegane şey.
Siz yine de küçük harflerle yazın yazılarınızı ama. Mümkün mertebe klavyenize dikkat edin. hep böyle samimiyetle yazacaksınız ben dikkat etmesiniz de okuyacağım gerçi.
Selametle.
congeri
Onun için sağ elim bazen emrime mutii değil yani isteğim dışında kendi doğrultusunda hareket yapıp klavyemin 3 belki 5 ci düzeltme neticesinde buluşuyorum ama yinede bazı nişaneler oluyor sevgili kardeşim bunada çok çok çok şülürler olsun sonsuz saygılar ve sevgiler gül kızım...