- 646 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Sorun İçimizdeki Gavur !
Gavurun maksadı hasıl olmayacaktır.
Yeni Türkiye’nin vizyonu ve hedefi nedir?
2023 yılına emin ve kararlı adımlarla ulaşmak !
Çünkü, Yeni Türkiye 2023’e ulaşırsa ;
Uluslararası anlaşmaların Lozan dahil hemen tamamı yok hükmüne geçecek,
Gasp edilen topraklar asıl sahibine dönüşecek,
Yeraltı madenlerin, kaynakların açılması ve milli sermayeye dönüşü sağlanacak,
Gayr-i müslimlerin haksız devletten aşırdıkları mülkiyetler hazineye devredilecek,
Haksız yere kendine gelir sağlanmış dönme ve sebatayların muslukları kesilerek halkın hakları halka geri akıtılacak,
Hiç kimse eski düzene dayalı yağmalanma, talan gibi avantacılığa kavuşamayacak,
Devlet millet için hizmeti gaye edinecek, yandaşlar ve ağababalar ter akıtmadan kolayca rant elde edemeyecek, kamu malları, hazine arazileri, meralar, orman arazileri ne idiğü belirsiz çapulculara peşkeş çekilemeyecek,
Ağa oğlu, paşa çocuğu, bey cücüğü, bakan sülalesi, aşiret reisi, tarikat şeyhi...gibi vasıfları olanların normal vatandaştan farkı kalmayacak,
Gelir dağılımında aşırı dengesizlikler ortadan kalkacak,
Büyük küçüğü, zengin fakiri, müdür odacıyı ezemeyecek,
Kaliteli, bilgiye dayalı nesiller yetişecek,
Fikir ve inanç hürriyeti devletin, vakıfların, partilerin tekelinden çıkıp bireylerin hür iradesine bırakılacak,
Kısaca ekonomide, teknolojide, spor, müzik, eğitim, sağlık, adalet ve benzeri dallarda doğru, dürüst, sistemli, kurallar ve işleyişler rayına oturacak...
Bütün bu güzel nimetlere kavuşmayı hedefleyen yeni Türkiye olgusunu gavur içine sindiremiyor elbet, tekere çomak sokmak için her türlü düzenbazlığı, yalanı, iftirayı, kaosu, terörü hiç durmadan yedeğin yedeği planlarla aleni yada sinsi, kendisi veya piyonları eliyle uygulamadan çekinmiyor...
Bütçelerinden ayırdıkları koca payları Yeni Türkiye’nin aksaması, gerçekleşmemesi ve 2023’e ulaşmaması için gereken bütün gücü kullanmaktadırlar..
Yeni nesil, yeni Türkiye ile beraber uyandı, hasta adamlık devrini tamamladı, uyanan nesil gavurun hırsını, kinini yeniden hortlattı, sancıları ayyuka çıkan avrupa ve avenesi sancısını dindirme pisikolojisinde kıvrım kıvrım kıvranıyor..
Bütün bu senaryolar yazılırken, filim çevrilirken içimizdeki fiğüranların nasıl beş paraya sattıkları şahsiyetlerini, onurlarını, namuslarını, vatanlarını, bayraklarını hatta dinlerini olması gereken hizaya çekeceğiz?
Onun planlarınıda bu konulara vakıf, bilenlerin, yetkililerin ve gönüllü bireylerin yazmaları, söylemeleri, aktif çalışmaları sayesinde halletmekten başkada şey akla gelmiyor..
Yeni Türkiye olgusuna duyarlı insanların cesaret ve akıl yönüyle donanımlı olmaları aksi halde düşmanın kuru yaygarası ve söylemleri yanında pasifize olacaklarını da hatırlatmak gerekir..
Kendimize bir başka hatırlatmamız gereken ’Su uyur düşman uyumaz’ felsefesi, rehavete kapılmadan, umursamazlığa düşmeden, her söylenen lafın doğruluğuna kanmadan, söyleyen kişilerin insancıllığına aldanmadan feraset sahibi olmalı, basiret açık kalmalıdır...uyumamalı ve hatta tanıdık, bildik uyuyan kim varsa uyandırmanın gayretinden geri durulmamalı..
Düşman dışarıda onu biliyoruz ve zaten kendiside gösteriyor ki kendini ’ben düşmanım yeni Türkiye’ye’ bilinen ve düşmanlığını mertçe yapanlara karşı tedbir ve teyakkuzumuz kolay ve sıfır hatalı olabilir, fakat içimizdeki bizden sandığımız, bizim gibi yaşayan, bizim gibi inandığını söyleyen, bizim gibi vatan, millet, sakarya edebiyaatı yapan münafıkları ayırdedebilmeli ve onlara karşı yetenekli hatta cesaretli olma mecburiyetimizi de kaybetmemeliyiz, göstere göstere iddiamızı yapmalıyız..
Evet, 2023 hedefi demeyip de sinsice yolumuza devam mı etseydik de düşmanı uyandırmasaydık? belki Güzel ülkemiz bu kadar çirkinliklerle uğraşmazdı, diyorum bazen..
İyiki de 2023 demişiz, diyorum yinede çoğu zaman, çünkü kaybettiğimiz hakları, gasp ettikleri haklarımızı çatır çatır, göstere göstere, kopara kopara geri alacağız, kaypaklık yok, korkaklık hiç yok, aldatmak yok, aldanmak asla yok...
2023’e mutlaka erişeceğiz,
2023’e muhakkak varacağız,
Bağımsızlık adına, istikbal adına, istiklal adına, geleceğimiz ve yeni nesiller adına 2023 hedefini hedeften çıkarmadan yola devam...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.