- 730 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BARZANİ VE KÜRDİSTAN
Barzani ve kürdistan
___Emperyalizm doğası gereği,başta ekonomik ve siyasi olarak yayılmasıyla siyasal yapılaşmayı değiştirir.Bağımlı da olsa gelişecek olan bilim ve teknoloji ışığında feodalizm yerini işbirlikçi tekelci burjivazıya bırakacaktır.Zamanla çiliz da olsa (petrolün da yardımı ile)palazlanacak ekonomi paralelinde işçi sınıfını da doğuracaktır.Bu yeni pazar’ a ABDsinden ,AB sine Rüya’sından, Çin’ine..hatta Japonya’sına sömürge zihniyetindeki çelişkilerinden Kürdistanın yararlandığı taktir de kazanan Kürt halkı olacaktır.
Şimdi bir alıntı zamanı
" Tezlerimiz de sömürgelerin özgürlüğüne kavuşmalarını yani milletlerin kendi kaderini tayin’leri demek olduğunu önceden söylemiştik...Avrupalılar çok kere sömürge halkların da milletler olduğunu ne yazık ki unutuyorlar .Gel gelelim bu unutkanlığa göz yummak şövenliğe göz yummak demektir."
__Bazı arkadaşlar Ulusların tayin hakkı işçi sınıfının vede partisinin öncülüğü olmaksızın tayin hakkının olamıyacağını haklı haksız olarak ileri sürüyorlar.
Peki demezler mi işçilerin olmadığı bir ülkede..işçi sınıfının partisinden söz etmek saçmalığın en daniskası demek değil mi?.Peki o ülkede işçi partisi yok diye o halk bağımsızlık fırsatını geriye mi tepesin?
60 yıldır kendi ülkemizde bunca bedel ödediğimize rağmen bir adım yol alamadığımız gerçeğini görmeden sanki kendi ülkemiz tam bağımsız vede emperyalizmin eteğinden kopmuşcasına doğan Kürdistan’ı yerden yere vurmak vicdanla iniltisidir.
__Kürdistanın 4 parçasının birleşmesine gelince
bence diğer parçalar iki aşamanın sonunda birleşebilinir...birinci özerklik ,ikincisi ILHAKTIR !
___Onceden de yazdım Barzani ile PKK nin mayaları ayrı olduğu için ileride aralarında ki savaş da kaçınılmazdır. Önceki yazımda Kürt milliyetçileri bana çok kızmışlardı"KURTLER ARASINA NİFAK SOKUYORSUN" diye yazıları mevcut..hatta kimi tepki göstererek sayfamdan kendilerini silmişlerdi...Ben doğruyu yazıyorum...Bana hem Türk milliyetçileri hem Kürt milliyetçilerin diş bilemerinden anlıyorum ki doğru yoldayım.
Saygılarımla
Kadir Haktan TÜRKELİ
Kayıt Tarihi:27 Eylül 2017 Çarşamba 23:23:47
YORUMLAR
Tartışmaya açık bir yazı deyip yoruma kapatmak ne demek sayınnyazar? Neyse ki sistemde açık var da yoruma kapalı da olsa eleştiri yapılabiliyor.
Bu tip girişimlerle halkın bilinçaltına özerklik kavramını yerleştirmeye ve bu sayede özerkliği kanıksatmaya çalışan ilk kişi değilsiniz. Zaten Pkk nın sandıklar açılmadan kutlama yapmasından nereye doğru sürüklenmek istendiğimizi anlayabiliyoruz. Bakalım bakalım yeni bir Kürdistan megalo idea'sı yaratabilecekler mi?