- 965 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DOĞAN SOYDAN'DAN İKİ KİTAP
Yazar Doğan Soydan’ın çocuk kitapları, kitapevlerinin raflarında yerini aldı. Özgün olmanın yanında değerler eğitimini de içinde barındıran “Dedem Diyor ki” ve “Küskün Martılar” kitapları. her babanın çocuğuna, her dedenin torununa gönül rahatlığıyla önerebileceği öykü kitaplarıdır.
Yayınevi editörü, iç kapaktaki önsözde kitaplara ilişkin şu açıklamada bulunmuş:
“Soydan’ın bu kitapları, çocukları iyiye, güzele, doğruya yönlendirmek, toplumsal yaşayış ve çevre bilincini, kültürünü geliştirmek, olumsuz davranışlardan, zararlı alışkanlıklardan korumak; aynı zamanda okuma alışkanlığı ve kitap sevgisi kazandırmak vb. amaçlar gözetilerek bir eğitimci titizliğiyle yazılmıştır. Başta, ilköğretim öğrencileri olmak üzere her yaştan çocukların ilgiyle, severek okuyacağı kitaplardır. Anlatım akıcı, dil sadedir.”
İlk öykü kitabı 1988’da yayımlanan Soydan’ın, Delikli Kuruş, Dünyam İğne Ucu, Sen Yine de Üzülme öykü kitapları, 81 İl – 81 Şiir kitabı, çok sayıda, yayımlanmış gazete ve dergi yazıları vardır.
DOĞAN SOYDAN 28-29-30 EYLÜL-1 EKİM 2017 TARİHLERİNDE, İSTANBUL SANCAKTEPE KİTAP FUARI, ÖZLEM YAYINEVİ STANDINDA KİTAPLARINI İMZALAMAK ÜZERE DAVETLİ YAZARLARLA BİR ARADA OLACAKTIR.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.