Kızgınlığıkk
Benden çok ailevi mes elelerime karışan pinokyolara ithafen!.. DİYORum Kİ:Çok konuşuyon diyenlerr!Dinlenmeyi ve dinlemeyi seviyorum.En çok( Din’lE)’meyi seviyorum aslında .Şahsiyet bir başka şahsiyetin insaniyetsiz kanatlarının gölgesinde saklıysa önüne gül deyi mürdeyi seren kimliksiz şahsiyetsizler doğmamış beyinmlerinin tarihini yenilesinler.Sen canlı Mobil Elektronik Sistem Entegrasyonu; Zemheride sam, sirriko,esmez! İçiniz de; mistral ve krivertz kadar çetin ve de gaddar.Humanız sağlam köprülere geçit veremez!Zamansız dengesizler!Bi hayli de Zamanın dengesizleri ..Ne sandın ki kendini akıllı sanan yaratık?Eğer gerçekten akıllı olsaydın ,akıl akıldan üstün olmazdı .Ne diyodun ki? ℅lik zeka oranının 99 unun sana ait olduğunu mu?Dönmesi gereken herşey döner dönek.Ammâ bunu da bil; gün gelir hesapta döner.Sen ki Avucuma sıkışmaya meyilli akrep; yanımda likör taşıma ihtimalimi göz ardı etme!Unutma ;Hiç kimse hafif değildir.Terazi olmaya kalkışma .Göz kararına benzemez!Zamanın da bir zamanı var.Demem bu ki gerçekten herşey vaktinde güzel, denge özellikle ön safhada olsun .Denge vakitten de özel ve de güzell.kişiliğinden rahatsızlık duyup şahsiyetinden öfkeleniyor isem öfkemi yatıştıracak ve ayakkabıma konan tozun senden üstünlüğünü gösterecek , seni tınlatan bir melodimin var oluşudur her ZAmAn..Benimle konuşmadan önce kibrite yanaşma gudubet!Benden densizliğine tatlı bir uyarı olsun .Laf ebesinin dedikodu çocuğu..Saatlerimden çaldığına seviniyorsan sevinmen boğazında tıkaçlanır ,burnundan dışarı atar hemi de anacığından emdiğin ak sütüynen.Sevinme tökezlersin,sendelersdin,düşersin bir hakkı ihlalden elinden tutup kaldıranın olmaz.Bulma dünyası neticede.Tüm herşeyi bana unutturan sadece üç dakika;) Benim için terapistlerin 24 saatine değişmediğim ve de değiştirmiyeceğim vakit.Herkesin etkilenip büyülenen hoş seda.Biz insanlar affetmeyi ve edilmeyi ertelesekte Allah aff edendir.Günahına müdahil olabilirim.Surç i lisanımız af olsun inşaAllah.Rabbim tozdan hafif düşman ,Düşmanımdan ağır dost nassibim etmesin.We bilin ki dünyadsa hiç kimse dostum olamazz.Benim dostum sadece Allah ve ben.Kendimin dostuyum!💪 Ola ki dünyevilikten uzaklaşmak gayeniz ise en güzel vakit beş vakitin üç dakikasıdır.Seni benimle, özelimle,ailemle uğraşmaktan daha mühim üç dakikalık insaniyetin ,müslümaniyettin sembolü ezanı dinlemeye dasvet ediyorum!Her şeyden önce bir insanım ve çok şükür müslümanım!Bir müslüman sedasız kalabilir ,Ezansız kalamazzz!.