- 692 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Anahtar Kelime Sevgi
Alışmadığında insana zor gelir ama hep aranandır aslında ya sevmelidir insan yada sevilmeli.Susamışcasına arar bir damla bile tebessümle buluşur gözlerinde insanın.Annenin koynunda yatan bebeğin kokusu gibidir bazen duyulan o güzel his.Kaplar bütün semayı bütünleşir sarar etrafını.Toprağın üstüne dökülen yağmur damlasına benzer, bazen ise sisli bir kış gibidir aratır kendini.Düşündürür doğruyu yanlışı yalındır aslında bakıldığında kimisi, hiç aramadan kavuşur kimisi hep aramakla kalır.Yüzü soğuk ve incitici gelir bazen sevgiyi kazanamamak korkutur insanı. Elleri gökyüzüne yükselir çoğu kez, yine bir sevgiliden bir sevgili istenir yüreğinin en derinlerinden.
Sevgi ilaç gibidir bazen hiç bir şeyin iyi gelmediği yerde tutuverir sarar içini ısıtır yakar önce sonra avutur.Bazende acıdır aslında kanatır, değerliydim dedirtir ve kendini özleteceğini daha adımını atmadan hissettirir..
Kapısı açıktır bakmasını bilene uzun ve meşakkatli gibi görünsede aslında bir gülün rengi kadar asil ve hırçındır kaprisli gibi durur ki kimse zorla alamasın diye …
Herkes hayatında sevgiye muhtaçtır ,kimisi insanı ,çiçeği, hayvanı sever . Bu ne cinsiyle yargılanır ne de olmayışıyla ama adı hep bir sevgidir uzun yaşadığından uzunda kalır korkmayın unutulmaktan…
Sevinç DÖNMEZ
23.09.2017 Huzur Gazetesi Köşe Yazısı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.