- 909 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
KİM BU BARZANİ ?
KİM BU BARZANİ ?
Barzani aşiretinin müslümanlarla herhangi bir ilgisi, ilintisi olmadigi ve Sebateyist oldukları tezi; 25 Eylül/ 2017 t.de K.Irakta yapılacak Referandumu ve akabinde kurulacak devletçiği İsrailden başka tanıyan /tanı yacak devletin olmamasıyla gün yüzüne çikti. Yalandan da olsa ABD ve AB referandumun yapılmaması ma hiyetinde açıklama yapıyorsa da bana inandırıcı gelmiyor. Bu; Tavşana kaç, tazıya tut taktiğinden başka bir şey değil.
Yahudiler; Hz Musa’dan sonra kaybolduğu ileri sürülen 12. Yahudi kavminin Kuzey Iraktaki Barzani asireti oldu ğuna inanarak Barzani aşiretine hep yardımcı olmuştur. 1900 lü yıllarda kuzey Irakta isyan eden azılı kürt aşi retlerini Osmanlı Ordusu yok etmesine rağmen o yıllarda bir oba topluluğu olan Barzaniler alandaki boşluğu dol durup ve güçlü gördüğü kudretin karşısında pusarak gelişimin sürdürüp aşiret haline gelmiştir. Nitekim Filistinde İsrael Devleti kurulduktan sonra Barzani aşiretine ekonomik ve askeri yardım yaparak desteklemekle birlikte İsraelli gençler peşmergelerin eğitilmesinde mahallinde bizzat görev almıştır.
Mesut Barzaninin babası Molla Mustafa Barzani, Saddam Hüseyinin kamçısından kaçınca soluğu Telaviv de al mış ve yıllarca burada kalmıstır. Barzani Aşiretini tarihi süreçte hem Rusya ve hem de Amerika kullanmıştır. Bunların yuları başkasının elindedir. Ayrıca İsrail in eski kadın Başbakani Golde Meir, savunma bakanı Möse dayan gibi devlet adamlari gençlik dönemlerinde mecburi askeri kısla eģitimini Barzaninin adamlarini egit mek suretiyle Küzey Irakta yapmıştır. İsrael, kuzey Irakı eyaleti gibi görüp Barzaniyi himaye etmiş ve et meye devam etmektedir. Şimdiyse Barzani borcunu ödemek için kuzey ırakta ikinci bir Yahudi devletinin kurulması için çaba lıyor. Bu aşiret özünde Yahudi olup Müslüman gibi gözüken sebatayisttir. Ancak bu heves kursaklarında kalmalı ve bırakılmalıdır.
Amerika ve Avrupanın Türkler ve Acemler (İran) ile uğraşması, Telavivi Kuzey Irakla ve burayı da Erivan Er menis tanıyla birleştirmesine yönelik çabadır. Nitekim gelecekte Kuzey Irakta kurdurulacak şoven kürt devlet çiği tarihi süreçte Ermenistanla birleşecek ve Filistin Lut Gölünden Erivana Ermenistana kadar yahudulerin ha kimiyetine girecektir Böylece ülkemiz doğusu ve güneyinden yahudilerle sarmalanıp kuşatılacak ve Türkiye ile İran parçalanıp yutulmaya/avuç içinde yönetilmeye hazır lokma haline getirilecektir. Bu oyun bozulmalı dır.
Ülkemizin geleceği bu günkünden daha zorlu olacak gibi. Kuzey Irakta referandum yaptırılmaması milli bir davadır.Vatanını, Devletini, Milletini ve Bayrağını seven Aklı selim her kişinin bu dava uğruna bir, diri olup şeytanı aynı anda birlikte taşlaması gerekir. İsrailin/ siyonizmin hain oyuna alet olmayalım. Ticari hesaplar uğruna değersiz olanlara değer verilmemeli Barzaniyle birlikte tüm Türk düşmanlarına en sert cevap verilme li ve hain oyun bozulmalıdir
Unutulmamalıdır ki; dünyada Yahudilerle Ermeniler kol kola yürüyor. Bu kolu yüce Türk milleti kıracak güç , kud ret ve inançtadır.
Kısaca; İsrael = Siyonizm= Ermenistan= Barzani olup
Yüce Türk milleti bu güruhu yenecek azim ve kudrettedir.
Süleyman YILDIZ
(Lemos5303)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.