Son sözü söylenmemiş bir ihanete...
Boğazımda düğümleniyor sözcüklerim.Kaç yalan büyütebilirsiniz ki düşlerinizde.Söylenmiş, söylenmemiş...
Sözleri yutmalımıyım sizce uzun bir sessizlikte...
Kaybettiklerimden sizin bulduğunuz neydi ki bu ömrü çalarken benden.Ya sen kadın! İçindeki sen aynaya bakmıyormusun hiç ya da o günahsız masum yavrunun gözlerine.Görmüyorsun o gözlerde benim yüzüme tokat gibi çarpan ihaneti.
Sanada mı vurdu sevgi dolu cümleler o yüzden mi sevdin bu adamın dilini.
Dilini sevdiğim adam dediğin...
Şimdi sustuğum kadar konuşma vaktidir.Neydi amacın?Benden bir son bekleme ondan da bekleme ve inanma kaleminin yazdıklarına.
İçimde kaç acı var bilir misin? Bu şehir üstüme nasıl yıkılıyor be kadın.. o hoşgeldin ve hoşçakal arası hayatımın orta yerine düştüğünden beri...
Sendeledim, gözyaşlarıma takıldıkça kayboldum.çığlıklarımı kızım duymasın diye boşluğa döktüm. aşktan sevgiden bahseden şiirler yerine ihaneti yazdım.
Sen olsan benim yerimde ne yapardın be kadın?
Susar mıydın?
Artık benim susmayacağım gibi kelimelere mi dökerdin.
Allahın bildiği kuldan saklanmazmış şimdi sende ağla be kadın...
YORUMLAR
Kalp aklı susuturduğunda içinizdeki duyguları susturamazsınız.belki de o tokat gibi yapışan sorular mahzeninde gitmekle kalmak arası bir aşkın musahebesi yapılırken,
Ah binlece sustuğumuz konuşamadıklarımızda.
Peki neydi kalbe akım giren hissiyatın gücü.
Insan ömre yalan dogurabilir miydi üstelik omuzlarımız masum çocukları taşırken.
Ben mehmetim,aliyim,sevda'yım ne farkederdi ki artık.
Zor olana tırmanmak kalbi eğip bükermiydi ki
Ya da herkese aşık olunur muydu.
Bazı hesapları kendimizin kuramadığı hallerde inanmak iç sese ve yürümek.
Ağlamak mı.
Bir zaman bende çocuktum Annemin elinden tutan.şimdi sevdayım elimden tutanın.
Sen çocuk
Büyü sevda ol.
Mühendis ol
Doktor ol
Aşkın en ilah duygusuyla tut hayatı ve tüm sevdiklerini...
Diyesim geldi.
Suskunum.
Saygılar,
suskunum
sevgiler...
-Tesbih-
Doğruyu bulduysanız problem yok.
Daha da güzel günleriniz olsun sizin.
Griden maviye dönme vakti bence.
Saygılar