- 755 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Özgürlüğe gözleri kapatmak
Kürtler federatif bölgelerinde bağımsızlıklarını oylamak için karar aldılar... Özgürlüğün hangi devrim kriterleri gözetilerek yapılacağı belirsizliğini korurken israil bayraklarıyla desteklenen görüntüler bölgedeki mazlum devletlerin tepkisini çekmekte. Bütün doğu toplumları için geçerli olan doğunun ayran budalalığı batılı insan hakları bildirgesi Kürtler içinde istisna olmadı... Kendilerini batılılar gibi aryan zanneden Kürtler de sadece kürt olanlar için özgürlük istemekte geri kalan ya zenci ya Kızılderili...
Peki bu aryancılık üzerinde özgürlük kurulabilir mi? Amerika ve Avrupa olsaydı evet... Kızılderilileri ve zencileri milyonlarla katleder en ufak vicdan kırıntısı göstermediniz. Oysa bu çoğrafyada adınız bebek katiline çıkar ve temsil ettiğiniz zümre bile sizi affetmez... Kuzey ıraklı Kürtlerin "konuşacak kimse yok" diye kıvranıp durmalarının sebebi işte budur... İsrail bayrağını içine sindiremeyen Kürtlerin mazeret bulma cabalarıda kendilerinin ötekileştirşliyor olmaları...
Türkiye mazlum milletlerin hamisi abisi kardeşi yoldaşı her ne olacaksa sahip olduğu Cumhuriyet devriminin farklılık yaratan yönleriyle Kürtlerin özgürlüklerinin garantörü olmalıdır... "Ne mutlu Türküm diyene" bize yüzyıllardır kardeşlik eden akrabalarımıza sırtımızı mı çevireceğiz... Yüz yüze mi bakacağız...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.