- 1199 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
FETÖ TERÖR ÖRGÜTÜ
Asrın en dehşetli, en kurnaz, en münafık, en riyakar, en zalim, en sinsi örgütü, Felaket şebekesi, entrika hareketi, ihanet topluluğu, İslami görünüp islam düşmanlığı taşeranu, Milli ve manevi duygulara sahip tandaslı ama Milli ve manevi hassasiyetleri asimile edici kahrolası, kahpe bir versiyon FETÖ terör örgütü..
Yıllarca samimi gözüküp, samimiyetsizliği ifşa olunan kanlı haçlı piyonu FETÖ terör örgütü..
Biz Uyuyunca haza müslüman olarak görünen, Uyanınca ise tam bir zındıka hareketi olduğunu anladığımız FETÖ terör örgütü..
Siyoniste, Haçlıya hatta islam dışındaki bütün hiziplerin sempatizanı ve hizmetkarı FETÖ terör örgütü..
İslamı kendi kirli emellerine araç edinen, amaç İslamın ve müslümanın dibine sinsice dinamit yerleştiren FETÖ terör örgütü..
Müslüman gözüküp bütün bağlantılarını, diyaloglarını, kadrolarını dinsiz, ateist, terörist, sosyalist, kominist, faşist kişilerden klişeleştiren ve oluşturan FETÖ terör örgütü...
Doğrucu gibi söylemleri ön plana çıkarıp, yalan, kaos, kargaşa, ayrışma gibi yalan, iftira, şantaj, kumpas odaklı fiiliyatların merkezi FETÖ terör örgütü..
Faili meçhul cinayetlerin faili, Ülkesi ve milleti için canhıraş çalışan yeteneklerin, beyinlerin ve bedenlerin kıyımcısı FETÖ terör örgütü..
Yeryüzünde akla, hayale gelmeyen pisliklerin mucidi, istismarın icadcısı, ilkesizliğin taraftarı FETÖ terör örgütü..
Rabbim haddi aşanları sevmez, haddi aşanları Rabbim kahrediyor, samimi, mazlum, masum insanlara merhametini ve rahmetini esirgemeyen Allah, zalimlikte aşırı gidenleri, zulümlerini dehşete çevirenleri yerle bir ediyor..
Rabbim islamın bayraktarlığını yapan ecdadımızın hatrına, ecdadına sıkıca hürmette kusur etmeyen milletimizin yardımcısı olduğunu bütün dünya bir kez daha ağzı açıkta , salyaları akarak izlediler..
Hamd olsun Rabbimize, bizi dinsize, haçlıya, siyoniste, münafığa ve dahi uşaklarına karşı güç, şuur, diriliş ve uyanış nasip ettiği için sonsuz şükürler olsun...
Rabbim inanan müslümanları korusun, yüceltsin ve her şer, oyun, hile karşısında zafer versin inşaallah...
Selam ve dua ile..
YORUMLAR
hocam iyi akşamlar Bütün bu tanımladıklarına katılıyorum. Ha ben haksız yere can alacak hiç bir örgütün yandaşı değilim. Fakat. Ne kadar çok yandaş ol veya olma, ama ülkede ters giden ve devam eden seni beni hepimizi ilgilendiren çok önemli şeyler var. Hadi feto ülkeyi fethedemedi. Ama ülkemizin ağzına eden, ülkeyi yaşanmaz hale getiren, evden dışarı çıkınca sokaklarda bir nefes almaya çıksak da rahat iç çekilmeyen hale geldi. Ekmeğimize yağ süren sadece hükümet değil patronlarda var. Türk'ün Türk'e, ülkünün ülkeye, muhalefetin canhıraş şekilde çalışmasına kadar öyle çok kaos var ki, hiçbiri kesin değil, hiçbiri güvenilir değil. Hükümetimiz de güvenilir değil. Siyasi konular dışında insanlar kendi arkadaşının, tanıdığının dahi kanını emecek planlar içine giren şerefsiz yaşantı içine sürükleniyoruz. Bu ülkede sadece feto değil, hükümetin de her konuda canımıza malımıza ve güvenliğimize olmaması gereken kasıtları var. Senin bu ülkede nelerin vardı bunu biliyor musun? Türklüğün, vatandaş sevgin, vatandaşlığın, yaşamın, emeğin, ekmeğin... ve en önemlisi Atatürk'ün fabrikalar açıp devlete inşa ettiği güvence, ülkenin bu fabrikalardan kazancı, sigortası, Bu varlık fonu dediğimiz devlet fabrikaları senin benim şunun bunun tek en son güvencesiydi hocam. Şimdi şu lanet varlık fonunda senin nelerin var biliyor musun? sigortan, ekmeğin, emeğin.. nasıl mı? devlet fabrikalarımız bütün ülkemizdeki vatandaşlara kapısı iş ve emek için açacak en son kapılardı. istersen işi hiç bilmeyen ol, ama bu fabrikalara seni de alırlardı. Ama hükümet ne yaptı, gözümüzün yaşına bakmadan bize sormadan Varlık fonuna devretti bu fabrikaları. Ve ülkenin elden gidebileceği en kötü tehdit, yabancı fonlara devredilirse, ülke elden gitti demektir. Şu da var; devletimizde kazanç elde eden bütün devlet fabrikaları, şayet bir kalemde cbnin kararıyla varlık fonuna devrediliyorsa, bunu hiç unutma; cb ve yandaşları bu konuda bizim için çok kötü bir tehdittir. günün birinde varlık fonunu ceplerine indirip bu ülkeden kaçan bir hükümet görürsen, bu kardeş demişti dersin. Başımızdaki zaten en büyük ve en kötü hırsız hükümet... Sen feto diyorsun ama Hükümet daha kötü.
Saygılarımla.
Taha Yasin Gülbeyaz
Herkesin mutlaka gözlemleme, araştırma, hissetme vede algılama yönü vardır..
sizinde araştırmanız,gözleminiz,hissedişiniz bu yöndedir, saygı duyuyorum..
Benim araştırmalarım var, gözlemlerim var ve geçmiş zamana hemen tümüne dair bilgim var...geçmişin bütün istastiklerine bakıyorum, verilerine bakıyorum ve kıyaslıyorum bütün bunları benim pencereme hep fazlası ve daha iyisi çıkıyor..
Ayrıca bunlara rağmen bakıyorum içten ve dıştan gelen saldırıların şiddetine ve sıklığına bunlarda geçmiş zamana kıyasla dahada çok fazla..içteki ve dıştaki düşmanlar ve piyonların dehşetli saldırıları olduğu halde bunlarla uğraşırken diğer aksamları aksatmayan bir iktidar var..siyaset yapmıyorum kendi penceremdeki gerçekleri söylemek istiyorum sadece..
Dışarda müttefik olduklarımız bugün koro halinde Türkiyeye saldırıyorlarsa bunu iyice düşünmek lazım...çünkü nasırlarına basıyoruz, gelişiyoruz, kırk koldan açmak istedikleri yaraları vatandaşa hissettirmeden saran bir iktidar var..
FETO itleri en güzel örnektir...Hükümet dedi değil mi? 'ne istedilerde vermedik' evet verildi bütün istedikleri, ama isteyipde verilmeyen bir sonuncusu ülkemiz di ,işte onu vermeyen bu iktidar, bu millet cezalandırılmak isteniyor, hemde her türlü kirli ayak oyunları oynanarak, kalleşçe, Ülkeyi o kirli oyunlara satmayan, kaptırmayan, yem etmeyen, diz çöktürtmeyen hükümete nasıl kötü diyebilirizzz? o kirli oyunlara eyvallah diyen bir Türkiyenin halini, milletin durumunu, halkın yaşam şeklini hayal edebiliyormusun?
saygılar , dua ile,
bhdr
Sana ekmek diyorum, aş diyorum, emek diyorum... Başımıza Suriyelileri kim getirdi kim musallat etti peki? ben mi? Bunun sorumlusu başta RTEdir. Suriyeli şerefsizler yüzünden gün gelecek SURİYEPOLİTİKASI yer edinecek. En büyük şikayetim budur.
Suriyelilerle iç içe komşu komşu yaşıyoruz. Ama TRye yerleştiler ve ucuza çalışıyorlar. Patronlar ne yapıyor: artık Türklere SURİYEPOLİTİKASI işliyorlar ve başladılar. Bu ne demek? Az ücretle seni işe zorlamak demek. İster beğen ister beğenme. Kapı açık diyorlar... ve dışarda biliyorsun işsizlik çoğaldı.
Uyanmanızı suriyeliler hariç birbirinizi bu zulümlere karşı kol kanat germenizi Yüce Allah'tan diliyorum hocam. Ben 9 yıllık işimi son 1 yılda Bana SURİYEPOLİTİKASI ve yanında haksızlıklar yapıldığı için işi terk ettim.
Çalıştığım zaman Bütün bunlar beni boğdu nefes alamaz duruma kadar geldim. bir iş yerinde 5 Türk varsa aralarında 5-10 işçi SURİYELİ var.
Bir gün SUriyeli bir işçi arkadaşa sordum neden bu kadar ucuza çalışıyorsunuz diye. Suriyede her şey ucuz cevabını verdi. Sordum orda ne kadara çalışıyorsunuz diye. Türk parasıyla 1000 tlye çalışıyorlarmış.
Ama Türkiey deki çalışanların ihtiyacı şu an 2000-2500 tl arasında, bende hesaplıyorum hocam. açlık sınırına bakıyorsunuz televizyonlarda; neymiş 1400 tl. bu hemde resmi rakamlar. Ama hükümetten kimse çarşıya inip vatandaşa sormuyor geçinecek ne kadara ihtiyacınız var diye, sormuyorlar. Açlık sınırını tvde g..tlerinden uydurup 1400 tlye kanaat getiriyorlar.
ben bu ülkede hem kendine çalışacak, hemde vatandaşın yarasına çare olmayan / g..tlerinden uydurdukları bir çalışma ve hükümet istemiyorum.