- 587 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
GENÇLERE
GENÇLERE VE ÖMRÜ GEÇENLERE
Hayat yolculuğunuz sizin seçmediğiniz bir yerde, yine sizin seçmediğiniz bir ailede başlar. Hayatın değişmez kuralı; bütün aileler çocukları için kendi bildikleri doğruları öğretmeye çalışırlar. İlk yıllarda her şey çok güzeldir, işler iyi gider. Yıllar geçtikçe siz büyüyüp serpildikçe işler değişir. daha dün çok beğendiğiniz anne babanız bir anda size yabancılaşır, sizinle farklı dili konuşurlar, sizi anlamazlar. Belki de ihtiyaçlarınızı karşılayamaz olurlar.Hayatınız çekilemez olur, bıkarsınız, yıkılırsınız, kafanızdan binbir çılgınlık geçer. Baş kaldırırsınız zaman zaman, öfkeniz tavan yapar. Neden sizi anlamıyorlar ki, neden sizi dinlemiyorlar ki...
Sabredin lütfen, onlar sizi anlamadı ancak siz onları çok iyi anlayacaksınız. Ne zaman mı?
Anne Baba olduğunuzda anlayacaksınız, hem de burnunuzun direği yıkılırcasına acı çekerek, sızlayarak anlayacaksınız. Hayat bir kişilik değildir, hayat insanın sevdiklerine karşı yaptığı fedakarlıklarla anlam bulur. Vicdanınızı rahatlatmak için bulduğunuz bahaneler siz mutlu ve başarılı etmez.. Başarısız mutluluk zaten olmaz. Başarı ile mutluluk iki samimi yol arkadaşıdır hayat boyu.. Birbirlerinden ayrılmayan iki yol arkadaşı, gece ve gündüz gibi..
Çocuklar her zaman Anne Babalarının çocuğudur, siz büyüseniz de onlar sizi hep çocuk görecektir... Kendi yapamadıklarını sizden bekleyecekler, sizi kendi eserleri sayacaklar. Sizin bir birey olduğunuzu unutacaklar çoğu zaman.
Bütün bunlar size saygısızlık asla değil, kabul etmeyiş hiç değil.. Bütün bunlar, anne baba olmanın getirdiği sorumluluk be canlar.....
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.