- 747 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
Trajikomik bir anı
Bugünümden trajikomik bir anı...
Bugün 7.sınıfa geçen küçük kızımın yeni okulundaki ilk gunuydu.Çok heyecenli bir şekilde okuluna gitti. Dönüşü, umduğum gibi olmadı malesef. Ağlayarak eve geldi.aramızdaki diyaloğu aynen aktarıyorum .
_Anne sinftaki kızların hepsi 300 500 .
_One demek kızım diye sordum(anlayamıyorum tabi kuşak farkı )cevap yok
_öğrencilerin hepsi anormal boyutlarda.Sadece bir tanesi benim ebatlarımda. Bir kızın yanına oturttu öğretmen.Kız beni de yerse diye korktum.söylediklerini yanlış olduğunu tam ifade edecektim ki beni koparan son cümle geldi
_Yaa anne inanabiliyor musun, sınıftaki erkeklerin bıyıkları var! Ben o okula gitmem diye ağlamaya başladı .
O ağladı ben güldüm
Ana yüreği işte 😂😂😂😂
YORUMLAR
evet yeni nesil oldukça iri..:) boyların posların bakıyorsunuz kocaman insanlar diyorsunuz ama konuşmalar tabi ki yaşları gereği çocukça..bir de anne babalarımızın ve daha önceki nesiller,daha küçük yaşlar da sorumluluk almaya başlarlarmış,büyüklerimin anılarını,yaşamlarını dinledikçe öyle bir kanı oluştu bende..şimdi neredeyse 30 lu yaşlardaki insanlara daha çok genç gözüyle bakılıyor..
:) yeni nesil tabi bunlar.. Aynı durum bizim evde de yaşanıyor. Küçük oğlu daha 15 inde. Ona sorarsanız, 16 çoktan oldu. Baktım geçenlerde benim tıraş makinesini kullanmış. Eskidiğinden bir köşeye koymuştum. Yenisini aldığımdan, o da yedekte kalmıştı.
''Baba ! '' dedi daha dün. Ne çabuk büyüyorlar bunlar..
Baktım çenesinde onbeş yirmi tane sakal, daha doğrusu kıl var. Okula böyle gideceğim dedi. Oğlum dedim, okulun daha ilk günü, bari kes onları.Sakal tıraşı ol demeye dilim varmıyor ki?
Yiyeceklerden filan oluyor bunlar. GTO muydu adı neydi, hani şu genetiği değiştirilen yiyecekler filan.
Bu nesil acayip yaratıklar olmuş ya. Biz böyle miydik gençliğimizde.
Utanır, sıkılırdım babam yeni çıkmaya başlayan sakalımı görecek diye, yüzüm kızarırdı.
Dev gibi bir şeyler bunlar. Yan yana geliyoruz da bazen, tepemden bakıyorlar.
Küçüldük mü ne? :)