- 598 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Temmuz Geldi Artık Gitmeliyim
Şimdi gizli bir yas gibi büyür sessizliğim.Yaşamaksa seni sevmek ben hiç ölmedim.Temmuz geldi artık gitmeliyim…
Haziran ın sonu hazandır artık temmuz ateşi yakar yürekleri,buğday başakları kızıla döner,toprak yağmura,insan alıştığı bahara hasrettir. Şimdi teniniz yanıyor.kısa geçen haziran geceleri yerini Temmuz’a bıraktı artık günler her geçen gün bir dk kısalıp geceler bir dk. Uzarken temmuz ateşide yüreğinize doğru yaklaşıyor.
Temmuz ateşinde yanmak başkadır.bir de ateş düşmüşse yüreğinize,güneş ufuk’la birleştiğinde göremiyorsanız o güzelliği dokunduğunuz ten yakıyorsa elinizi o zaman temmuz’un suçu yok suç yüreğinizde ki söndüremediğiniz ateştedir. İşte o ateştir temmuzu ateşliyen. o ateş ki yanmak için ne oduna ihitiyacı vardır sönmek için nede suya ormanları yeseniz yakmaya, denizleri içseniz sönmeye yetmez.işte o ateş temmuz sıcağıyla buluştu…
Ateşin ortasında temmuz’un başındayız.sanmayın bu ateş her yüreği yakar,sanmayın temmuz herkesin kapısını çalar. Bu ateş sadece yarım kalmış yürekleri, tutulmayı bekleyen elleri,öpülmeyi bekleyen dudakları,yazılıp yollanmamış mektupları,söylenmemiş sözleri,öfkeyle vurulup çıkılmış kapıları,ertelenmiş hayatları,yanağını dayadığı camda baba hasretiyle bekleyen çocukları, keşkeleri ,pişmanlıkları değdiğin her yeri yakar şimdi.
Göçmen kuşlar gibi göç etseniz de kurtulumassınız ateş bastığınız yerde değil içinizdedir.nereye giderseniz gidin yangılar sizinledir.ateşi söndürmek için yapmanız gereken tek şey fedakarlıktır.ömrünüzden fedakarlık ederek zamana bırakıp sönmesini beklemenizdir.Bilmelisiniz ki acılarınız ve felaketleriniz en iyi dostunuz olan zamanın koynunda uyur.Zamanla ateş söner kor olur, hayat yolunda ki verdiğiniz molada çektiğiniz derin bir nefes, kor olmuş ateşi tutuşturur. Bundan sonra bir sigaranın ömrü kadardır yangınlarınız, sigara bittikten sonra siz yolunuza(hayatınıza) yüreğiniz uykusuna döner.
Üzülmeyin dünyada sönmeyecek ateş yoktur.bir yangından kurtulduysanız ikinci bir yangından korkmayın artık yanmaya alıştınız.yüreğinizi hep açık tutun sevgiye,yürek yangınını başka bir yürek söndürür belki…
Burda bahsettiğim ateşe aşk,yangına hasret adını koyun ve temmuz sıcağıyla birleştirin hadi böyle bir aşk ateşinde yanacak cesaretiniz varsa aşık olun…Bilmenizi istediğim bir şey daha var.Yolunuz bitmedikçe yüreğiniz hep diken üstünde uyuyacaktır…
Bana müsaade et yüreğim. ararsan telesekreterime söyledim…’’ Yaşamaksa seni sevmek ben hiç ölmedim.Temmuz geldi artık gitmeliyim’’…ben oyum
Tarih:07/07/2008
Saat:22:05
Yazan:Fatih © AYDOĞAN [email protected]
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.