- 859 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hoş Bir Seda
Yüreğim ne istediyseİ kime doğru döndüyse ona yöneldim. Şimdi sadece sana koşuyorum. Ansızın çıkagelen bir fırtınaya hazırlıksız yakalanır ya insan, işte öyle bir fırtına bende sevdan.... Sana koşuyorum ben.....
Yüreğimdeki heyecanı, vücudumdaki titremeyi, küçük dokunuşları sana sakladım.
Sen beni tanımaz ben seni bilmezdim. Çıktın karşıma İşte o gün ben yenıden doğdum. Çocuk oldum yeniden. Hani bıraksan yemyeşil ovalarada şarkı söyleyip koşarım sana. Seni tanımanın coşkusunu, hiç bitmeyecek bir enerjiyle yaşarım. Seninle yep yeni bir yaşamın başladığının bilincindeydim. O yaşamın içinde, vazgeçilmezliğimsin.
Uzakta bile olsan benimleydin. Her bana gelişinde umudum nefesim oluyordun. Her gelişinde bir öncekinden daha çok heyecanlanıyordum. Son dakikalar geçmek bilmiyordu bir türlü. Bazen,bir şarkı korkutur insanı. Neler olduğunu anlamadan, bir sevgi selinin içinde bulursun kendini, korkarsın. İşte öyle bir rüyadır bu.
Yanımda olduğun zaman gözlerimin içi gülüyordu. İçimdeki çocuğu susturamıyordum. Nasıl bir duygudur bu bilir misin? Hayat bana oyun mu oynuyordu yoksa? Önce seni çıkardı karşıma, rolleri verdi ve sonra oyunu haber vermeden bitiriverdi. Seni benden almalı mıydı hayat? Böylesine sevmişken seni, daha fazla uzatamazmıydı bu oyunu?
Ama gittin, gözümdeki son parıltıyıda alıp götürdün. Gel desem gelmessin bilirim, ait olduğun yerde kalmalısın sen. Beni düşünme, ben seni sensizde yaşarım, yaşarım senden kalan her anıyı, gülüşlerini hatırlarım. Yaşarım yani böyle sana yazarak, biliyor musun? Yinede yazacağım. Bana bıraktığın resimlerinle avunacağım. Biliyorum bundan böyle, seninle fakat sensiz yaşayacağım.
Dilerim sen mutlu ol.
Dilerim sebepsiz gülüşlerin olsun.
Dilerim yaşamında küçük bir karede olsa,
HOŞ BİR SEDA OLAYIM.
VE ÖYLE HATIRLANAYIM.
Horozuma...
Nermın Aydın
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.