- 1201 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Yürekten sözler-1
Sen bana kullandım seni dedin...
Ben de sen tarafından kullanılmakta güzel dedim geçtim...
YORUMLAR
Billur Ecem
bazen acı gerçeklerle yüzleşmek gerekir...bu acıyı taşıyabilen yürekler çok azdır...ben ne durumdayım ne kadar taşıyabiliyorum bu acıyı inanın bilmiyorum...gerçi bilmekte istemiyorum bildiklerimin altında ezilirim diye korktuğum için...bazen yaşadıklarının şokuna girmekte güzelmiş bunu da öğrendim ya ...artık ne kadar acır yüreğim bilmiyorum...bir gün kendime gelir de fark edersem o zamana kadar onun yanımda olmasını diliyorum...altından kalkamıyacağımı da biliyorum bu acının ... sırf bu yüzden ne kadar geç gelirsem kendime o kadar iyi diyorum..
Bu ifadeleri okuyanlarda ilk izlenim ve anladıkları manayla, benim anladığım şekilde ortaya çıkan durum arasında bir fark varsa, o zaman ben hiç bir şey bilmiyorum demektir. Derhal kalemimi kırmam gerekir bu durumda. Hatta kendimi gerizekalı olarak düşünebilirim bu anlamda.
Kullanılmak? kelimesi. Kim ister ki kullanılmayı. Kullandıktan sonra atılır benim bildiğim. Kullanmış ve atmış. Siz de tebessümle karşılamışsınız. Hatta, güldüm geçtim demişsiniz.
Ne acı bir durum. Kullanılmak kelimesine başka anlamlar yüklenilmesini de ilk kez okumuş oldum.
Okuyup geçmek istemedim, acı acı güldüm sadece. Bir yerlerde terslik var, düşünce tarzınız diyelim.
Billur Ecem
SENİ KULLANMAK SENİNLE AYNI İÇTEN CANDAN YÜREKTEN BERABER OLMSK DEĞİLMİDİR...Ömürler birlikte Mesafesiz Olmak Her şeyi Ortak Kullanmak DEĞİLMİDİR...
KİMSEYİ SENİN YERİNE KOYUP KULLANMAMAK VAR DÜŞÜNSENE....BU SEVMENİN BAĞLULIĞIN ÖFKENİN DIŞA VURUMUDUR...OYSA ASIL KULLANMAK ....
SENİ SENLE YAŞAMAKTIR KALBİM KALBİNDİR DEMEKTİR....Keşke SEVENLER BİRLİKTE OLUPTA BİR BİRİNİ KULLANSA...
DİKKAT EDERSENİZ...Kullanan gerçek mannada İTİCİ SÖMÜRÜCÜ...FIRSATCI YALANCI...ALDATICIDIR....
ÖYLE BİR İBARE GÖRMEDİYSENİZ SEVDİĞİNİZDEN ....BİR AN ÖNCE ÖMRÜNE ÖMRÜNÜZÜ KATIN ...KULLANIN VERİLEN NEFESİ OKSİJENİ GIDAYI HUZURU MUTLULUĞU DOYASIYA KULLANIN ...ŞAİREM ÖZÜR DİLİYORUM...İÇİMDEN Bu söze kırılan Olmuşsa GERÇEĞİ YAZDIĞIM GİBİDİR...SAYGILARIMLA...
Şairem yârdan ne gelirse kabul değil mi?isterse darağacina götürsün..olsun o götürüyor ya..sevgilerimle
Selva Durmaz Emir tarafından 9/16/2017 3:17:40 PM zamanında düzenlenmiştir.