- 534 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Sağır Filler
Sıcağı duyan tenimiz, kulağı sağır fillerin birbirlerine karşı anlayışı kadar hassastır.
Sabırla ulaşılan uzun varımlar, kendini kendinden uzak görmekten daha yakındır.
Kutulanmış konserve hayatlar, açılmadığı sürece korku içinde yaşarlar.
Yakalanmamış balıkların sınırsız hürriyetinden kalan bağışıklık,
su kirliliğinden telef olmuş geçmişinden ibret almasına sebep olamaz.
Aşınmış yol lâstiklerinin feryâdına kimse acımaz ki, sürüm keyfine zarar gelmesin.
Silâh üretip- satanların maddî bedenlerinde, kendilerini yok edecek kadar ve
daha fazla silâh vardır.
Filler, hissederler... Öküz denilen kaba hayvanlar gibi; anlayamayanların, söz ile "öküz" gibi demesine gülün.
"Sabah" dediğimiz yalandır; dünyânın akşamını kimse göremez. Güneş tutulmaz, biraz sıcaktır.
İnsanların, sol eli kadar temiz eli yoktur; kimsenin bir şeyini çalmak için hiçbir menfaate uzanmaz(solak değilsiniz).
Bugünlük boş gonuşuklar bu kadar.
kadiryeter Kadir Yeter. 15 ARALIK 2017 TRABZON.
YORUMLAR
kadiryeter
Teşekkürler... DemAN
İnsan, doğduğu sâdelikte yaşabildiğince akla gelen sıradan sözler.
Konfüçyüs'ü düşündürdün sağolasın.
kadiryeter 2017
Hayat, seyredilmemiş film gibi:
Bir haftalık yavru iken anası ölen bir kedi, öyle bir üstün bakımla büyütüldü ki; kaderin, kısa vâdede genel faydasının yapılamayacağı gerçeğini ispatladı.
Başa gelen işlerin, gelecekte hangi iyi şeylere yol açacağını bilememek, hayâtın canlılara sürprizi olsa gerek.
kadiryeter Kadir Yeter.
16.9.2017 TRABZON.