- 1115 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Pipet
Dokuz arkadaş akşam dolaşıyorduk, çay bahçesi, pastahane, cafetarya vs..
Arkadaşın birisi ile bir konuda iddialaştık, bahse girdik colalarına..
Ben kaybettim bahsi, arkadaşım kazandı...
Dokuz kişiye hesaplar benden cola ısmarlamak bana kaldı, çünkü kaybettim bahsi..
Gittik çay bahçesine, dokuz arkadaşıma kola ısmarlamak için..
Garsonu çağırdım, kulağına fısıldayarak ’kardeş sana zahmet 1 adet kola 9 adet Pipet getirirmisin masaya?
Garson, tamam abi..
Garson gitti ve boş geldi, kulağıma : ’abi patron bir şişe kolaya 9 Pipet olmaz dedi, siparişi kabul etmedi..
Ben, kardeş özel durum, patronuna söyle masadaki abi 1 şişe kola 9 Piped istiyor, önemlidir..de, al getir siparişi, ama bu defa boş gelme..
Garson nihayet bir şişe kola ve 9 Pipedle geldi, getirdiği siparişi masaya koydu ve gitti..
Arkadaşlar hep bir ağızdan ’bunlar ne olummmm’?
Ben, ’olum dokuz kişisiniz 9 kolanın hesabını biliyomusunuz, bi dünya para, alın şimdi hepiniz birer tane Pipet, kola şişesinden sırayla birer yudum çekin, bende kaybettiğim 9 kişilik kolayı ısmarlamış olayım..
Bendeki gayseri zekası o günkü mağlubiyeti az hasarla, ucuza kapatmaya yetmişti...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.