- 4050 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
PİŞKİN YALANCI
Yalancı pişkin olunca, masum esir olurmuş yalana.
Açığa çıksa yalan, gözyaşı bırakmaz inananı,
Pişkin almış cebine arı, sakız olmuş diline,
Vallah yakalar Âlim, yalancı güçlü olsa da!
İbrahim KOVAR
YORUMLAR
Çoğu yalancılar insanların dini duygularıyla oynayıp yalanlarına devam ediyorlar,aldanansa masum aldatıldığını anladığında asıl yalancı kılıfınıda hazırlamış oluyor masuma kimse inanmıyor inanmak istemiyor.En yüce olana yaratana havale ediyor.Gün gelir yalan dolanla dünyasını kolaylaştırırken kul hakkını gözetmeyenlerinde kendilerinden daha usta yalancıyla aldatılır masumların haklarını gasp ettiklerini hatırlamazlar bile..Oynasınlar cambazlar gün gelir içleri dışlarına yansır ...Allah yalancılardan dolandırıcı tüm kötü huylulardan cümlemizi korusun amin..Selam ve dua ile..
KaanBerat
Son zamanlarda dürüstlüğün gölgeye itildiği, cambazlığın ve yalan dolanı sahiplenenlerin popülerliği ile karşı karşıyayız. Bu ahir zamanda Kalbi ve beyni, aynı çizgide hareket eden ile sadece beyni ile hareket eden arasındaki düelloyu her zaman kalp yumuşaklığı olmayan taraf kazanıyor ama asıl galip olan kalp güzelliği olan taraftır.
Selam ve hürmetlerimle...
KaanBerat
Sayfama onur verdiniz.
Allah cümlemizi hakikatten ayırmasın.
Yalancıdan hele pişkin olanın şerrinden Allaha sığınırım.
Allah yâr ve yardımcımız olsun.
Selam ve saygılarımı sunarım.
MAALESEF OYUNU KURALINA GÖRE OYNUYANLAR
HAKLIYI SUÇLU EDERLER ÜSTADIM.
KaanBerat
Allah yalancıdan, hele hele pişkin olanından cümlemizi korusun. Hırs, çıkar ve de maddiyat insanların gözünü kör ediyor olmalı ki, profesyonel şizofren yalancılar var. Öyle yalan söylüyorlar ki kendileri bile inanıyor.
Hep haklılar...
Asıl hak sahibi ise hep suçlu...
Ama doğru son istasyondur.
Sağlıcakla...