- 1771 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KEFKEN'DE KAMP
KEFKEN’DE KAMP
Ben İzel. Atatürk İlkokulu’nda okuyorum. Bir gruba üye olmanın ve etkinliklerde bulunmanın önemini biliyorum.
Grup içindeki çeşitli rollerin önemini kabul ediyorum. Herkesin rolünün gereğini eksiksiz olarak yerine getirmesi gerektiğine inanıyorum.
İki yıldan beri okulumuzun izci grubundayım. Aynı zamanda da voleybol takımındayım.
İzci grubuyla yazın Kefken’de 15 gün süreyle kamp yaptık. Sınıf öğretmenimiz Melih Karakaş izci liderimizdi.
Çok verimli ve keyifli bir kamp dönemi geçirdik. Kefken’in neresi olduğunu merak ettiniz mi?
Hemen söyleyeyim. Kefken Kocaeli’nin Kandıra ilçesinin sahilinde Karadeniz’le kucaklaşan şirin bir yerleşim yeri.
Kefken’in doğal güzelliklerine hayran kaldım. Çok sevdim çok… Pembe Kayalar’ı, Kerpe’yi, Cebeci’yi, Kumcağız’ı, Kavanağzı’nı…
Kefken’e sizin de gitmenizi öneriyorum. Seveceğinizden eminim. İlk fırsatta giderseniz ne kadar haklı olduğumu anlarsınız.
Kampta liderimiz görev paylaşımı yaptı. Hepimiz rollerimizin öneminin bilinciyle sorumluluklarımızı yerine getirdik.
Okulumuzda futbol, voleybol ve basketbol takımları var. Sınıf arkadaşım Hasan futbol takımında. Sinem ise basketbol takımında oynuyor. Ben de söylediğim gibi voleybol takımındayım.
Ayrıca okulumuzda birçok grup, kulüp ve takım bulunuyor. Arkadaşlarımın çoğu bu kulüp, grup ya da takımlarda görev alıyor.
Okulumuzun birçok alanda başarıları bulunuyor. Basketbolda il birincisi, voleybolda bölge şampiyonu olduk.
Takım arkadaşlarım çok çaba harcadılar. Ancak şampiyonlukta benim payım daha fazla oldu.
Övünmek gibi olmasın ama hem takım kaptanıyım hem de takımın en iyi oyuncusuyum. Eh, birazcık farkımız olsun artık. Ne de olsa İzci İzel’im ben.
İSMAİL MALATYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.