- 2290 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Seni Seviyorum Be Kadın
Her güne senli düşlerden uyanıp gözlerimi açıyorum,gözbebeklerime dokunuyor bakışların,tebessümler birikiyor dudak kıvrımlarımda.Yüzümün gülmesine tek sebepsin.Hem biliyor musun ,benim için hayat sadece senden ibaret gibi.Hayallerimi senin üzerine kuruyorum,düşlerimde sen varsın,hayat seninle anlam kazanıyor.Bu kent,bu sokaklar sen varsın diye yaşam alanım.Senin varlığını hissetmediğim hiçbir yeri sevmiyorum ve böyle bir yer de bilmiyorum.Ah be kadın, ne de güzel bakıyor yeşil gözlerin. Bitmeyen masalımsın,ömrümün sonuna kadar da bitme. Yanımda olmasan da,teninin sıcaklığını bilmesem de hep hayatımda ol,benim olmasan da olur.
Bu dünyanın en şanslı insanıyım.Senden başka bir sen daha yok ,yaşadığım yüzyılın içindesin ve ben seni seviyorum.Özlüyorum seni, yollarını gözlüyorum.Seni tanıdığımdan beri gurbet yollarını sevmeye başladım.Hasret ne demektir öğrendim. Kısmen de olsa sevilmenin ,hem de senin tarafından sevilmenin tadına vardım. Hayatı seninle sevdim, yenilmemeyi bana sen öğrettin.Ben daha bu kısa ömürden ne isterim ki..!?
Kim bilir elini tutmak,o incecik pamuk gibi ellerinin üzerinden parmaklarımı dolaştırmak, saçlarına dokunmak,koklamak ve dizimde sen uyurken,hem de hiç bıkmadan,usanmadan,yorulmadan, gözlerimi bile kırpmadan seni seyretmek ne kadar güzeldir.Uğruna kaç kadeh tüketilir,kaç şişe devrilir en iyi ben bilirim.Seni çok sevdim, hem de çok güzel sevdim seni.Sana içtikçe kafam daha bir güzel oluyor,sen hep böyle güzel kal bende.Her zaman taze bir bahar ol ömrüme.
Sen olmadık zamanlarda,olmadık noktalarda bana bakmıştın ve hiç kimsenin dokunamadığı yerden sarmıştın. Beni sevdin mi bilmiyorum ama çok güzel sevildin.Sen ömrümde başıma gelen en güzel şeysin.Yaşam kaynağım,serin suyum, dinlendiğim gölge,huzur bulduğum bir bucaksın.En muğlak yenilgilerimi alıp sana sığındığımda, yüreğinde yer verdiğin gün ömrümü yoluna feda etmeye yemin etmiştim.Ne de güzel yemin etmişim. Seni seviyorum be kadın. Sen kendini ait görmediğin dünyamda hep yanımda kal,sana hiç bir hüznü eriştirmem, yemin ederim.Üstelik sen hüznü kuşandığın vakitlerde yüzüne değen bütün matemlerin şah damarını keserim.Nefes nefese seviyorum seni, hiçbir boşluk bırakmadan. Öyle çok özlüyorum ki,hani insan uzun uzun iç çeker ya bazen, aynen öyle.Seni düşünerek nefes almak,seni özleyerek nefes vermek ne kadar güzel bilemezsin.Hiç ölmek istemiyorum mesela.Sonsuza kadar seni sevmek istiyorum. Her akşam sana içiyorum,zaten bu dünyada şerefine içilecek senden başka da hiç bir şey yok. Uzun kil kıokulu saçlarına içiyorum, yeşil gözlerine, uzun kirpiklerine, nar kırmızı dudaklarına,ince beline,ay yüzüne… Uğruna içilecek o kadar çok şeye sahibim ki.. Gece gündüz içsem, of demem.
Sevdiğim şarkıları dinliyorum, halini hatırını onlara soruyorum.İyi olmanı çok istiyorum,ne sıkıntıda kal,ne hastalan,ne de kimseye muhtaç ol. Sarhoşun duasını da kabul ediyor diye Allah’a el açıp senin için her şeyin en güzelini hayırlı kılıp sana vermesini istiyorum.Benim için yarattığı bir güzellik varsa onu da senin için yarattığı güzelliklere katsın. Benden uzakta kaldığın bu hayatta bir gün giderim diye bir fikir aklına düşüyor mu bilmiyorum,merak ediyorum hiç kavuşma telaşını yaşadın mı ? Ben seni soranlara hep yakında gelecek diyorum,hiç kimseye gelmeyeceğini söylemedim ve hiç üşenmeden günleri sayıyorum. Bir zamanlar geleceğin gün belliydi ve o günü beklerken her eksilen günün beni nasıl sevince boğduğunu unutamıyorum. Hiç gelmesen de bana bu sevinci yaşattın ya, ömrümün sonuna kadar yetinirim bununla.
Bütün güneşlerim sensiz doğdu ömrüme,güneşin seninle günüme doğacağı günlerin telaşı hayallerimi coşturuyor.Ne güzel olursun sabahın güneşinde başın omzumdayken.Saçlarının arasına takılı parmaklarım sen koksun,bütün hücrem sana doysun, saçların avuç içlerimde büyüsün.Biz günlere iki ayrı iklimde uyanmayalım, günler bütün iklimlerde bize uyansın.Gözlerini açtığında ilk gördüğün ben olayım,sımsıkı sarıl,mesela her sabah bir kaburga kemiğim yamulsun,bir tarafım morarsın senin elinden. Seni seviyorum be kadın..Senin olmadığın dünyada mevsimler de olmasın,ömür de geçmesin…