- 2337 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
HAYATIMIZ SINAV
hani derler ya birkızı bin kişi ister bir kişi alır.üniversitede öyle bir şey bir buçuk milyon kişi ister ama sadece üçyüzbin kişi alır.
hani bir insanı çok seversin aşık olursun ama alamazsın ve hayattından vazgeçersin yaşamak istemezsin gözünden yaş yerine kan akar.üniversitede böyle bir şey sonuçlar açıklandığında dünyan yıkılır ve o an kimsenin yüzüne bakamazsın ailene karşı vazifeni yerine getiremezsin o an ölmek istersin ama çözüm olmadığını anlarsın hırs yaparsın.
ve bir şans daha beklersin ve busefer azim edersin herkese bir ikinci şans verilmeli
kısacası hayatın bir ’SINAV’olduğunu anlarsın....
YORUMLAR
50 Gün içerisinde her gününü değerlendirebilecek her günde ayrı bir şansı olan bir insan hiçbirşey yapmadan sadece beklememesi gereken bir zamanda hareketsiz bir şekilde yaşayabiliyor. Pes dedirtecek şekilde. Hayat böyle bir sınav işte. Şansı verirsin ve o şans verdiğin sana o sınavdan kaldığını kanıtlamak için kolunu dahi oynatmaz. Böyleleri de var hani!
Yine de şunu eklemek istiyorum: Bırakalım da hayatı ıskalama lüksü olanlar ıskalasın. Biz üstümüze düşeni yapıp mücadele edelim uğruna savaşalım elbet bir gün kıymet bilen çıkacaktır.
Sevgi ve saygılarımla,
emi tarafından 1/30/2007 9:00:44 PM zamanında düzenlenmiştir.