- 1610 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
YALANLAR
YALANLAR
Yalanlar olmasa hayat ne kadar güzel ve dünya ne rahat ve yaşanacak bir yer olurdu.Tabi bu yalanlar olmasaydı varsaymakla fazla yol kat edemeyiz ve kendini koruyarak dövüşü kazanamazsın hep bir sonraki adımdan korkarsın.İnsanlara inanmak zor gelse de bazen bunu yapmalısın ama sırlar bir de sırlar vardır, hani kimsenin bilmediği işte o sırlar aslında insanları sevgiden daha fazla bir arada tutar çünkü bazı sırlar vardır ki size kendinizden bile korkmanıza sebep olur. Sevdiğiniz veya sevildiğiniz için değil sadece ilerde kullanılabilecek bir koz olarak bulunur onlar. Dikkat et kendinden başkasına güvenme...
Yalansız hayat yaşıyorum.Ben asla yalan söylemem veya yalanda söylemem söyleyenide sevmem, bunu söyleyen kaç kişi duydunuz hayatınızda acaba? Cevabı ben hemen vereyim.Herkes bunu söyler çünkü herkes yalan söyler. Yalan söylemeyen tek varlık çocuktur o da yalanın ne olduğunu öğrenene kadar.Daha sonra o da başlar önce beyaz yalanlarla.Arkadaşa ders yapmaya gitme yalanı, okulu asmak için hasta olma yalanı bu kişilere göre bunlar zararsız beyaz yalanlardı.Çünkü olayda ne arkadaşa ders yapmaya gitmek var ne de hasta olmak. Yalan yalandır.Yalanın rengi olur mu hiç? Elbette olmaz.YALAN YALANDIR arkadaşım işte hepsi bu. Ha birde bazı küçük bir sırlarımız vardır.Buna yalan denilmez söylenmediği için yalanda sayılmaz aslında zannımca.Her insanın kendinden başkasının bilmediği sırları vardır. Yani kendimizden başkasına vermediğimiz sırlar. Yeni başlangıçlarda yalan yoktur,deriz bu da küllen yalan çünkü asıl yalanlar yeni başlangıçlarda olur.Kendini sevdirmek için çaba sarfedersin.Mesela erkeğin kızın onu sevmesi için bir yalan
-Sen ruhumun huzur içinde dinlenmesine izin veren güzelimsin.Buna inanmayacak kadar akıllı olan bir kız
- Başka birşey söylesen daha inandırıcı olurdu.Yalancının tekisin.Erkek evam eder
- Bilir misin ben o yalancı onlardan değilim. Sen harikasın ve mükemmel öpücük bilgisine sahipsin.Seni çok uzun süre seveceğim.Sevmek özveri ister.Sevmek yürek ister. Sevmek dürüstlük ister. Birbirine dürüst olan insanlar birbirlerine gerçekten değer veren ve yukardakiler gibi 2 aydır değilde yıllardır tanışan ve birbirlerini herşeyi ile tanıyıp seven insanlardır.İşte onlar kimseye özellik ile birbirlerine yalan söylemezler,çünkü yalan nedir bilmezler.
Şu anda bu yazıyı okuyanlar arasında –Ben yalan söylemem,diyenlerinizi duyar gibiyim ama o anda bile yalan söylüyorsunuz.
Yalan söylemeyi ne zaman bırakırsınız söyleyeyim mi? Ancak mezara girdiğiniz zaman gerçekten yalan söylemeyen insan çok nadirdir ve onlar sadece bebektir.
Bugün neden böyle bir konu işledim çünkü bugün bir olaya şahit oldum ve dışarda yemek yerken yan masadaki kadın ve erkeğin konuşması yukardaki konuşmayı temsil ediyordu.Eşimle birbirimize bakıp hafifçe gülümsedik ve bu yazıyı yazmak ihtiyacı duydum.
Tabi kız zannettiğimiz kadar akıllı çıkmadı.Belki de rol yaptı kim bilir?
-Şaka yaptım,senin yalan söylemediğini biliyorum zaten.Tepkine bakmak istedim.2 aydır bana yalan söylediğini sanmam zaten,dediği anda bizim adamın gerçektende yalan söyleğini anlamamız fazla sürmedi.Kız bunu anlamış mıdır tabi ki bilemeyiz.Yazıyı kısa bir cümle ile bitirmek istiyorum. Hayat bazen insanı felsefeci olmaya zorlar ve bunların başında güzel dizelerle süslenmiş sözüm ona beyaz yalanlar vardır.
ARTIK HAYATINIZDA YALAN OLMASIN.
VICTOR HUGO NE KADAR GÜZEL DEMİŞ:
Az yalan söylenemez ,yalan söyleyen her yalanı söyler
YORUMLAR
Hatice Müge
Ben de size yalancı diyebilecek kadar yalancı değilim:)