- 426 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
ŞAMPİYON OLDUK
ŞAMPİYON OLDUK
Geçen yıl okulumuzun beden öğretmeni Ali bey kontrolünde sınıflar arası futbol turnuvası düzenlendi.
Her sınıf futbol takımını oluşturdu. Bizim sınıf takımında Ergün, Hakan, Alper, Ümit, Fatih, Gökdeniz, Sinan, Melih, Sabri ve Serhat yer alıyor.
Bana da takım kalecisi olmak düştü. Tabi ki aynı zamanda kaptanlığı yapmak.
Kalecilikte oldukça ustayım. Kolay kolay gol yemem. Beden eğitimi öğretmeni bile gol atmakta zorlanır.
Herkes sınıf takımına bir ad koydu. Biz takımımıza Yıldırımspor adını verdik. Gerçekten de yıldırım gibiyiz.
Bizim sınıfla maç yapan sınıflar yıldırım çarpmış gibi olurlar. Neye uğradıklarını şaşırırlar.
Bizim dışımızda Güneşspor, Yağmurspor, Yıldızspor, Barışspor, Bİlgispor gibi takımlar oluştu.
İlk maçımızı Yıldızspor’la yaptık. Ekip ruhuyla oynadık. İlk maçımızı 1-0 kazanmayı başardık.
Takımımız ekip olmanın önemini iyi bilen oyunculardan oluşuyor. Her oyuncu aldığı görevi eksiksiz olarak yerine getiriyor.
Bilgispor maçında biri penaltıdan iki tane gol kurtardım. O maçı da 2-0 kazandık.
Ekip ruhuyla oynadığımız maçlar sonucu yapılan bu turnuvada şampiyon olmayı başardık.
Öğretmenimize ve bize güvenen sınıf arkadaşlarımıza layık olmanın gururunu yaşadık. Aynı gururla şampiyonluk kupasını kaldırdık.
Diğer takımlardaki oyuncu arkadaşlarımız başarımızdan dolayı bizi kutladılar. Helal olsun onlara. Gerçekten erdemli bir davranış sergilediler.Ayrıca okul müdürümüz bizleri birer çift spor ayakkabısı ve bir futbol topuyla ödüllendirdi.
İSMAİL MALATYA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.