" OKU" MERHABA
" OKU" emri üzerine mülahazalar yapınca önce insanın aklına KURAN - I KERİM ’ in "OKU" emri geliyor
Birinci Kitap O.
İkinci kitabın Kainat Kıtabı olduğunu soylemişti üniversitede bir hocam. Kainat kitabını okuyan kendini keşfeder. Kendini keşfedenler her daim açtır okumaya. " Oku! Yaradan Rabbinin adıyla oku!
O insanı bir kan pıhtısından yarattı."dedi Yüce Rabbim ilk önce emir büyük yerden geldi. Okuduk, Anlamaya çalıştık. Daha sonra Kainat kitabını okumaya başladik..onu da anlamaya çalıştıkça teslimiyet arttı. Çaresizlik Sonsuz Kudret karşısında ezildi ezildi ufaldı küçücük kaldı. Zerrelere hükmedenin karşısında acizleşen ruh bir çıkış yolu aradı. Döndü dolaştı gene aynı yere vardı.
" O’ ndan geldik, O’ na döneceğiz "
Gerçek Aşka yolcu olanların kendini keşfetme öyküsünün sırdaşı, sabır taşıdır kitap. " Her kitap bir merhabadır" demişti bir dost. KURAN-I KERİM ile gül kokulu nebisi Hazreti Muhammed (sav)e Merhaba dendi " OKU" emriyle sarsıldı yer gök. Kainatı yarattı kuluna Merhaba dedi.
Yazan için de ilk kitap bir merhabadır.
Kapı Aralığı da benim merhabam. Kedimi bulma ve keşfeme yolculuğumun şiirsel öyküsüne merhaba! Bu yolculuğa eşlik edenlere merhaba!Merhaba geceye, merhaba gecenin ardından doğan güne merhaba!Merhaba hayatı emanet bilene merhaba!
Merhaba sessizliğin güftesi merhaba!Kuşa merhaba, suya merhaba, yosuna, toprağa, taşa merhaba! Heyyy heybetli duran dağlar size de merhaba!Eylülde düşen yaprak sana da merhaba!
Tırtıl içindeki kelebek merhaba!
Yoluma çıkan salyangoz merhaba!
Parkta oynayan çocuklara bile selamsız sabahsızlar size de merhaba!
Hüzünlü satırlarda saklı umutlar merhaba!
Merhaba mutluluklarım!
Merhaba sevinçlerim!
Kalbimi kıranlarım merhaba!
Terkedip gidenlerim merhaba!
Merhaba yeni umutlarım merhaba!
Merhaba tüm okumalara merhaba!
Okumayı seven dostum sana da merhaba!
Ülkü Kara / BURSA
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.