Tevhid
Tevhid kelime anlamı birlemek manasında geliyor genelde Allah için kullanılır.Allah’ın varlığını ve birliğine inanmak ve tek vücut olduğunu birlemek manasına gelir.
Tevhid her şeyde onun gizli gücünü düşündükçe ilmen fikren bilmen iman ederiz. Bilim ve ilim bu doğrultuda birçok çalışmalar da onu onaylanmaktadır.
Pekala ya biz ya biz bu Tevhid’in neresindeyiz.Biz de O rahman ve rahim olan Rabbimiz ile bütünleşebiliyormuyuz? Bir olabiliyor muyuz? Her şey Elimizin tersiyle itip Allah ne derse Ben ona razıyım. Yeter ki onu razı edeyim insanlar ailem toplum çevrem ne derse önemli değil diye biliyor muyuz.Yeter ki onu razı edeyim şunu almasam faizi almasam Zinaya bakmazsam kadınlarla tokalaşmasam diyebiliyor muyuz. Neresindeyiz Tevhid’in.
Ey Rabb’im Ey Rahman cümle günahlara saplanmış istersen kutsal kitabın Kuranı Kerim’de bildiriyor sanki asla affetmem şirk koşanı asla affetmem onları cehennem azabında cayır cayır yakarım diyorsun. Ey Rabbim gizli şirkten açık şirkten sana sığınırım. Ey nefsim kendini ne zannediyorsun? Beş vakit hocalar ezan okuyor. Belki de umarsızca okuyor. O yüzden gönül dünyamıza erişemiyorum. Neden camilere akın etmiyorsun.Ey nefsim ramazan gibi mübarek ayda neden Oruç tutmuyorsun? Ey nefsim otomobil almak için verdiğin parayı neden hicaz’a gitmek için vermiyorsun! Ey nefsim lezzetli yemekler yemek için verdiğin parayı neden sadaka olarak vermiyorsun! Ey nefsim Ey nefsim Yoksa ben seni mi ilah olarak seçtim. Aman yarabbi Tevhid’in den Sana sığınırım benim kalbimi gönlümü Tevhide bir niye açık kıl ya gaflet içinde uyuyan Nefsim Sen kimi Rab edinirsin Rahman ne diyor Şu anki senin duruşuna. Şu an cep telefonuyla oynamana Allah ve resulüne arz etsem ne der, sen nefsini mi ilah edin din!
Ey nefsim Tevhid Nerede birlik Nerede Müslüman coğrafyası neden Paramparça iPhone kullanmaktan mı acaba Ey nefsim Allah şirki asla affetmiyor bunu bilesin cehennemde yanmak var Ah ne güzelsin
Şehadeti sevmiyor cenneti istiyorsun. Cennet gibi bir hayat yaşamak istiyorsun dünyada da lakin Kuranı Kerime uymuyorsun Şeytana ve nefsine tapıyorsun Tevhid Nerede birlik Nerede
Müslüman coğrafyası Paramparça Arakan kan içinde Suriye Filistin kan içinde İsrail Mescidi Aksa’yı yıkmak için adım adım ilerliyor. Müslümanların uyumasını fırsat biliyor.
Bilimsel olarak Maddenin en küçük yapı taşı atomdur Her maddede atomlardan oluşur ve farklı dizilişlerinden farklı nesneler farklı lezzetler farklı maddeler meydana çıkar. Rabbim atom çekirdeğindeki biri görebilenlere ne mutlu. Ne mutlu ki aynı topraktan farklı tohumlar farklı lezzetler farklı bitkiler çıkarırsın. Ey Rabbim seni görenler seni bulanlar seni bulanlar ne mutlu.
Ey Rabbim bir zamanlar biz ve Kainat yoktuk ve imkansız denilen hücrelere yoktan var ettin.Varlığınla bizi haberdar ettin. Ey Rabbim bizi kafirlerden eyleme bizi cehennemliklerden eyleme Tevhid akidesine uyan kullarından eyle Ey Rabbim bize birlik ver.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.