- 514 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
BİR YAZI ÜZERİNE
SAYIN SONER YALCIN: Başbuğ Türkeş’le ilgili değerlendirmelerinin büyük bir kısmı baştan aşağı yanlış, taraflı, peşin hükümlü ve eksiktir. Çok nazik ve kibar olduğu doğrudur. Birincisi Yüce Atatürk ’ün mirasını sırtında taşıyan tek liderdir.Turan fikri buna en iyi örnektir.Onun her yerde adamları vardır.Çünkü O bütün dünya Türklüğü ile ilgileniyordu. Fettullah Gülenle ilgili söylediklerini en iyi Beşikdüzü’nde Eczacı Ağabeyimiz Hayrettin Kalaycıya Orduda ne söylediğini ara öğren gazetecisin "Fetönün Cıa ile iş birliği yaparak Türk Milletinin altını nasıl oyduğunu " bir zahmet telefon et öğren. O Türkçüdür ama kuru bir Türkçü değildir.Türkçülük olmadan Türk milliyetçisi olunmayacağını bilmen lazım! 80 İhtilalinde "iyi ki bu idareyi Türkeş’e bırakmadınız" diyen cıa nın başı değil miydi? Lütfen bu meseleyi iyi araştırın taraflı ve yanlış bilgilerle Milletin kafasını karıştırmayın. Sevilen ve zaman zaman görüşlerini taktir ettiğim sizin gibi bir gazeteciden bunları duymak benim gibi bir çok vatanseveri de üzmektedir. Tanrı, Allah aynı şeydir. Büyük düşünen insanlar böyle basit işlerle uğraşmazlar.
Güya bazı kişilerden hareketle Türkeş’in CIA ajjani olduğunu ima etmeye çalışıyor. Ama neden Başbuğun idamla yargılandığını , hapis yattığını yazmıyor?Neden ABD başkanının "Türk Birliğinin bizim için .atom bombasından daha tehlikeli olduğunu " ve Türkeş’in Türk Birliği yolunda kazandırdığı ivmeden bahsedilmiyor? Türkeş Dünya Çapında bir liderdi. CIA ajanları mhp ye girdiyse ve onlar kendini saklıyorsa Türkeş’i bu konuda sorumlu tutamazsın. Belki de Türkeş onları kullanıyordu. Önemli olan bu emperyalizme karşı en duyarlı gurubun Türkeşin yetiştirdiği ülküçülerin olmasıdır. Bugünde öyledir. Elbette ona karşı yabancı ajanlar tedbir alacaktır ve bu bir savaştır. Milli şahsiyetler hakkında yazarken de her yönüyle araştırmalı ona göre tahliller yapılmalıdır. Sakat tahliller düşmanın işine gelir.
"Onlar ne kadar Kürt’se bizde o kadar Türk, onlar ne kadar Türk’se bizde o kadar Kürt’üz" diyerek o bölgelerden belediye başkanları milletvekilleri çıkartıyordu mhp dolayısıyla Türk Kürt kardeşliğine büyük katkı sağlıyordu Başbuğ.O Rahmanı Rahmana kavuştuktan sonra ne olduğu meydanda.Acı,,ısdırap, bölücülük aldı başını gitti...Lütfen objektif değerlendirmeler yapın emperyalizmin değirmenine taşımayın.Selamlar.
Yusuf Yılmaz
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.