- 439 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DEVAM EDEN EMPERYALİST OYUNLAR
DEVAM EDEN EMPERYALİST OYUNLAR
Bizim nasıl başka milletlerin milliyetçiliği hoşumuza gitmese onlarda Türk milliyetçiliğini sevmezler. Sayın Soner Yalçın bugünde yazmaya devam etmiş. Yine eksik, kasıtlı yazmış ve emperyalizmin değirmenine su taşımıştır.
MHP nin Adana kongresindeki malum şahıstan bahsetmiş ama Kamil Koç un bütün Türkiye çapında otobüsleri Başbuğun emrine verdiğini yazmamış. Enver Altaylı, Musa Serdar Celebi gibi şahıslar önce Türkeş’in yanına sokulmuş sonra onun aleyhine konuşmaya başlayınca Türkeş onları kovmuştur.
Türkeş dünya çapında Türk dünyasının lideridir en muhalif davetlere bile giderdi. Fetönün Fatih Kolejinin açılışına davetliydi orada yaptığı konuşmayı neden yaptı bilemem Ama Beşikdüzü’nde Eczacı Hayrettin Kalaycıyı Orduya çağırarak bir sohbette “Fetonun cıa ajanı olduğunu Türk Milliyetçiliğini bitirmek için içine ajanlar soktuğunu ……bu ABD nin yeşil kuşak çerçevesi içinde Türk Cumhuriyetlerine okulları vasıtasıyla girdiğini” söylemiştir. Daha geniş bilgi isteniyorsa telefon edilir öğrenilir.
Tepki çekeceğini bile bile laiklik mitingine davet edildi orada da bir konuşma yaptı. Doğru bildiği her şeyi anlatırdı. Gizli kapaklı işleri olmadı.
Azerbaycan’da beş yüz bin kişiye hitap ederken duyduğu mutluluğu anlata anlata bitiremedi. Ebufeyz Elçibey’i o cumhurbaşkanı seçtirdi.
Türk Dünyasının en büyük Türkçüsü ,Milliyetçisi, Türkiye Cumhuriyetinin Kurucusu Gazi Mustafa Kemal ATATÜRK’tür. Alparslan Türkeş onun yolundan gitmiştir. Çok çile çekmiştir.
Biz Türküz ve Müslümanız. Araplar Müslüman olduğu için değil, Müslüman olduğumuz için Müslümanız.
Son günlerde yabancı servisler içimize soktukları ajanlar vasıtasıyla dün olduğu gibi bugünde fitne fesat çıkarmaya çalışmaktadırlar. Bizim Müslümanlıktan bir sıkıntımız yoktur. Türk olmaktan, Türkçü olmaktan da gururluyuz.
Emperyalizm bir ülkenin en etkili en dirençli kesimini hedef alır ve onu parçalamak hedefidir. Ülkemizde en dirençli grup ülkücü harekettir. Başbuğun amacı memleketine faydalı adam yetiştirmek olmuştur bunu da başarmıştır. Bugün bu hareket bir araya gelse iktidar olması içten bile değildir. Dünyada hiçbir genel başkan yoktur ki kağıttan okuyarak yüzde on sekiz oy alabilsin. Bu hareket böyle birine bu kadar oy vermiştir. Ya kağıttan okumayan bir lider olsa ne olur hiç düşündünüz mü?
Yeni oluşum Anadolu’dan başlamadı. Yanlış işler yapıyor. Bekliyoruz….
Türk Milliyetçilerini bir araya getirecek ve emperyal oyunların ayağını kıracak bir hareket.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.