- 706 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SATIRLAR KANARKEN...
Hayır, hayır: ne edebiyat ile ilintili bir sunum ne de imgelerin çığlığı.
Sadece içimdeki duyulmayan çığlık.
Duyulduğuna inandığım ama canımın da yandığı. Asla suçlu aramıyorum çünkü tek suçlunun ben olduğunu biliyorum.
Evet, insanlara kendimden çok değer veriyorum ve bazen de çok fazla beklenti yüklüyorum: kâh kendime kâh hayata oysaki çok şey çalınıyor süreç içinde ve görünen o ki; daha da çalınacak.
Satırlar kanarken ben sanıyorum ki; bir şeyleri yola sokacağım ama beceremediğim gün gibi aşikâr.
Hayattan asla fazla bir şey istemedim zaten fazlasıyla bana sunmuştu. Bunu geçtim sonuç itibariyle ailemin bana verdiği hep istediğimden fazla oldu.
Ve korumacı bir düzen. Geçtim.
Evet, ayarı kayıyor bazen: kâh güvenip içimi açtığım insanlar sonra da ellerine verdikleri kozu çok iyi kullanıp uğradığım zarar.
Tek suçlu benim çünkü muhabbet erbabı insanın sadece Hakka sunumu üstelik gönülden.
Bir dirhem iki çekirdek umutlarım.
Umut olmaya aday düşüncelerim ve hayallerim.
Belki de yazmaya asla başlamamalıydım zira gördüm ki; bu bile aleyhime işleyebilmekte zaman zaman.
Allah’a karşı ne kadar net ve yalın isem aynı sunumu insanlara beyan ediyorum sonra da ayıkla pirincin taşını.
İşletme çıkışlı olmam sebebiyle aram sayılarla hep iyi oldu ve beynimi tek sermayem bellemiştim. Yanılmışım zira duygularım benim tek sermayem ve yine iflas ettiğim.
Mutluluk nedir? Bunun çıkış noktası yine benliğin neye sahip olma isteği hele ki tek isteği insanın sevgiden müteşekkil bir atmosferi düşleyip hiçbir de art niyetin kollanmadığı.
Canımı yakan çok insan oldu ve büyük ihtimalle benim de canını yaktıklarım lakin bilmeden.
Doğrularım bana yolumu sundu ve günümüzde çok değer anlamını yitirdi ve bocalamak kaçınılmaz.
Hiçliğimle yaşıyorum.
Varlığımı sürekli kurcalıyorum.
Huzur nakşeden az şey var ve birincil sırada yazma eylemi.
Çok şey yüklendim. Ve artan bir ivme yine hayatın çaprazında yolum sizlerin arasına düşmüşken.
Telafi etmem gereken koca bir ömür var ve yarım kalmış çok hikâyem var lakin ana kahramanı mademki benim bu romanın, tek dileğim sevgiyi herkesin katık yapması yeter ki kimse bir diğerinin canını yakmasın.
Susmakla iştigalim artık zira konuşmak asla kar etmedi bilakis zarar hanemde sayısız çentik.
Aslında sizlerden de fazla bir şey istemiyorum sanırım dostluğa yüklediğim anlam çok fazla.
Her şey gönlünüzce olsun İnşallah.
GÖNÜLDEN BAYRAMINIZI KUTLUYORUM. TÜM İSLAM ÂLEMİNİN KURBAN BAYRAMI MÜBAREK OLSUN.
ACILARIN SONLANDIĞI BİR DÜNYA İSTİYORUM.
MASUMİYETİN ÇİĞNENMEDİĞİ BİR DÜNYA İSTİYORUM.
SEVGİNİN VE İYİ NİYETİN BAŞ TACI YAPILDIĞI.
VE UYANMAK İSTİYORUM YENİ UMUTLARA VE SEVGİ GERÇEK MANADA GERÇEK YÜZÜNÜ GÖSTERİRKEN.
SEVGİMLE.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.