- 1327 Okunma
- 2 Yorum
- 1 Beğeni
İlk görüşte AŞK
Neymiş efendim ilk görüşte aşk diye bir şey varmış.
Bana göre dünyanın en kötü icadı bu😒
O gördüğün şey aşk değildir cancağızım;şimdilik nefes alan ceset sadece. Paylaşırsan kelimeleri, paylaşırsan aynı manzarayı,hani fütursuzca ota boka harcadığın zamanı kıyıp pay edersen aranda anlarsın! aldığı nefesin hakkını verebilenlerden mi,yoksa oksijen kaybı mı olduğunu. Eğer kayıp değilse,o yol aşka çıkabilir. Her şey yolunda giderse, yani kader fazla mesaiye de kalmamışsa🤗Paylaşınca bürünüyorsa SAYGI’ya,SEVGİ’ye dönüyorsa günebakanlar gibi,GÜVEN yağıyorsa gözlerinden gözlerine. HUZUR da kesin dönüş yaptıysa soluna, AŞK işte o zaman ilk olur sende.
Hissedilen odur.
Tamı tamına 10 şiddetinde..
İlk görüşte aşk mı?🤔
İlk görüşte Aşk dediğinde cesaret geliyorsa aklına.
Hayırlı uğurlu olsun nur topu gibi bir Aşk var kucağında...
Ha bu arada sadece ve sadece sen Aşkı doğurmuş olacaksın.
O mu?
Onun da Aşka hamile olma ihtimali yok mu ?
Tabi ki de var..Ama üzgünüm cancağızım sen buna emin olmadan öleceksin.
Sen kendi Aşkını büyüteceksin içinde.
Aşkından emin olmanın huzuruyla da paşa paşa gideceksin! Vakti geldiğinde...
Tekrar tekrar üzgünüm cancağızım😓
Konjonktür böyle.....👐👐
İdris Bacanlı....
YORUMLAR
İdris kardeşim,
Şu aşk işine biraz önemsiz bakanlardanım.
Aşk; susamak ve içince rahatlamak kadar gerçek dışı bir şey mi acaba?
İki metal düşünün ki, ikisi de altın renkli; biri getcek altın, diğeri sahte, boyanmış yani.
Diyelim ki, bu renge aşıksın ve bu metallerden hangisini görsen kalpten vurulacaksın.
Lâkin alıp bunları takındı ve aşk denen şeyin devam etme yüzdesini hesap edelim.
Derler ki, iç güzellik dış güzellik...falan filan. Bunu kastetmedim misalde.
Demek istedigim aşk göreceli gibi..
Slm