VER MEHTERİ!
VER MEHTERİ!
Amerika dan Nike’nin sponsor olduğu milli formaları İsrail’in Ariel detarjanı ile yıkayıp. Fransız’ların Tefal markası ile ütüleyip Milli futbolcumuza giydirip, Alınan yenilgilerde Çin markası metre ile futbolcuların milli duruşunu ölçüyoruz! Bu neden le Bütün dünya ‘’bizi kıskanıyor’’ Ver mehteri!
Ver mehteri!
Sabah kalkıp kahvaltıyı Fransız Comte peyniri, İspanya Zeytini, Türk çayı yerine Best coffee ile yapıp, öğlen yemeğini Yine Amerika Markalı McDonald’s dan ayak üstü aparat olarak Big mac menü yanında İsrail coca colası. Akşam yemeğinde İtalyan, Fransız, japon markalı yemekler ve restoranlar tercih edip üzerine de şişkinliğimizi alsın belediye gazozu içerken‘’Avrupa bizi kıskanıyor’’ Ver mehteri!
Ver mehteri!
Kolunda ki saat İtalyan, Fransız, en adi Çin malı, Ayağında ki ayakkabı Nike ABD
Adidas Almanya, Puma Alman, Kot pantolonu Gucci Jeans İtalyan, Saç Brüksel Tarzı Saç Modeli ‘’Avrupa bizi kıskanıyor’’ ver mehteri!
Ver mehteri!
Yabancı şirketlere ‘’yap işlet’’ modeli ile yaptırılan yolar, tüneller, köprülerde. Almanya’dan Mercedes Bmw – Opel – Porsche – Volkswagen – Seat – Skoda –- AMERİKA Chevrolet – Chrysler – Dodge – Ford –Jeep –İtalya’dan Fiat - Lamborghini – Ferrari –FRANSA Renault – Citroen – Peugeot. Güney köre den Hyundai - Kia . İngiltere’den Aston Martin –Jaguar - Rolls Royce –Austin – Swift İsvec’den Volvo ,Scania - JAPONYA Daihatsu – Honda –Mazda – Mitsubishi – Nissan –Suzuki – Toyota .
‘’Avrupa bizi kıskanıyor’’ ver mehteri.
Ver mehteri!
Araç gereç. Yabancıların , bilim kurgu, savaş filimlerini, Türklerin dayı yeğen ilişkili dizilerini izlemek için Japon Sony , Almanya Siemens marka Televizyonlardan izlerken İsrail marka algida magnum dondurmayı yalarken ‘’avrupa bizi kıskanıyor’’ ver mehteri
Ver mehteri!
Samanı Balkanlardan yemi Avrupa’dan, hayvanı Honlan’da’Almanya’dan ithal ederken ‘’Avrupa bizi kıskanıyor’ ver mehteri!
Bir ülkenin batımını izlerken, yeni bir güne uyandığınız da çalar saatiniz Türk malı olsun!
Osman Onuktav
YORUMLAR
KAFKASİ
Deniz kardeşim sizinle kavga ettiğimi hatırlamıyorum. sadece fikir ayrılıkları yaşadık ki bu da normaldir. Fikirler tartışıla tartışıla yön bulur..
Konuya gelecek olursak ironi bir yazı yazdık. Yazının içeriğinden çıkıp konuyu Osmalıya kemalizm getirenler bile oldu.. Bu gün yaşanan bunca vahim olayları kendilerinde değil Atatürk'te arıyorlar servi alkışlayıp lozanı kınıyorlar :) Ülke ekonomisi batmış, kültür yerle bir olmuş. El alemin dömeniyle dönen çarkın dişlilerinden kendilerine pay çıkarıp ''milli şuur''dersleri veriyor..
Kurban bayramınızı kutlar
saygılar sunarım
Allah c.c razı olsun sevgili Osman ONUKTAV. Taşı gediğine koymak dediğimize, en güzel örnek bu yazı. Kalemin ve kelâmınla varolasın. İmzalı-yorum.
KAFKASİ
Eyvallah can kardeşim.
Bu millet güne şapka ile başlayıp fesle kapatıyorsa daha çok mehteri verecekler!...
Muhabbetle selamalr saygılar sunarım
.pardon, ilkelerde öyle diyor.Anayasalar üstü o..sadece mehteri ilave ettiler.:-).batili marslar bu sira demoda oldu pek hosgelmiyor kulaga
Uygar milletler seviyesine baska nasil cikacaktik,?
Savastan yeni cikmis bir millete isgalcilarin sapkasi zorlan giydirilen bir milletin torunlari,
bir aksamda bin yillik milli yazisi kaldilian,milli baglarindan koparilan bir millete mehteri cok görma ustadim:-) garibim onu bile bir lütüf görüyor...bir asirdir Osmanlidan ne varsa hepsine gericilik damgasi vuruldu. yani Stokholm sendromu gibi bir rahatsizlik söz konusu..(Katiline asik olma sendromu)CARE? YIGITI DÜSÜTÜGÜ YERDEN KALDIRMAK..mehter yetermi pek sanmam:-)
at-asildir tarafından 8/31/2017 2:17:46 AM zamanında düzenlenmiştir.
KAFKASİ
Yorumu kardeşim Yorumcu diyorum İsminizi bilmiyorum. At asildir ama attan ata fark eder.
Gelelim konuya . Savaştan yeni çıkmış bir millet fabrika yapacak tuğlası yok o tuğlayı yapacak makine yurt dışından ithal edildiğin de gümrükte Türkçe isim almadan yurda sokulmamıştır.. Bir insanın kafasına takdığı, sardığıyla anılmaz aklınıni fikrinin getirdikleri, uyguladıklarıyla anılır.. Şapkaya takıla takıla verdik mehteri!.
Ülke ekonomisinin kalkınması için içtiğimiz çayı ülkemize kazandırıp adını ''tes'' değil ÇAY koyup ÇAYKURU kazandıran Atatürk. Bu gün Çaykur yamancıların elinde '' ver mehteri''
Mustafaoğlu İlyas
Tugla yok fabrika yok, :-) Italya yahudilerinden gemi dolusu sapka almaya para var:-).Maalesef kafanin icinle degil disinleugrastiler... avrupadan bilim degil sekil ve dinsizlik ithal ettiler...Mizrak cuvala sihmiyor artik...Kemalist masallara doydu millet
KAFKASİ
Rbbime şükürler olsun. Kafkasya coğrafyasından Dağıstalı Avar Türk'ü olarak ne bir Rus'a ne bir zülme boyun eğen olmadık...
Avrupa'ya ilim bilim medeniyet götüren Türklerdir avrupanın bilimine bu milletin ihtiyacı yoktu. Bu milletin titreyip kendine dönmesini sağlayan Sahte din alimlerinden kurtulmaya ihtiyacı vardı .. Kamalizm masalı ''kamalizm '' diye bir kavram yok Kemal bunu kabul etmezdi yaşasaydı. Cumhurşyeti kuran Anadoluyu İtalyandan, yunandan, İngilizden temizlenmeseydi şuan İtanyan masalı Yunan tanrılarının ((hera, eros, polos, İmera) masalları dinleyecektiniz.. Torunlarınıza da 15 temmuz hikayeleri anlatırdınız!.
Mübarek Kurban bayramınızı kutlar saygılar sunarım
KAFKASİ
Kardeşim unutuyorum yazmaya . Sen önce bir Fesin kimin içadı olduğuna bak sonra Şapkayı konuşalım.. Ne şapka ne fes bizde kalpak
Mustafaoğlu İlyas
YÜREĞİ KOCAMAN İNSAN HARIKA BİR YAZI VE İLİKLERİME KADAR HİSSETTİM.BİZ BİZ OLAMADIK GİTTİ VE TİTREYİP KENDİMİZE Mİ GELMEYİ BEKLİYORUZ.ALKIŞ BENDEN SİZE...SAYGILAR.HAYIRLI BAYRAMLAR.KOCAMAN YÜREĞE KOCAMAN YAZDIM.AFFOLA
KAFKASİ
Teşekkür ederim .
Yazık bir milletin miili şuurundan uzaklaşıp, batılaşmasını izliyoruz. Bunla yetinsek iyi örf ananemiz. ahlaki değerlerimizde yok olma durumuda.
Saygılarımla